محافظ ستون

فروش مستقیم محافظ ستون پارکینگ

به دلیل افزایش ساخت و ساز های مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری، محافظ ستون پارکینگ به یکی از کاربردی ترین انواع تجهیزات ترافیکی تبدیل شده است. شما می توانید انواع محافظ ستون صادراتی را در سایت اینترنتی این مجموعه مشاهده کنید. بر اساس نیاز و سلیقه خود محصول دلخواه خود را سفارش دهید. به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده، واسطه ها حذف شدند و محصول با مناسب ترین قیمت به دست شما خواهد رسید.

فروش مستقیم محافظ ستون پارکینگ

بهترین محافظ ستون پارکینگ در بازار

بهترین محافظ ستون پارکینگ در بازار محافظ ستون پارکینگ که به نام ضربه گیر ستون نیز شناخته می شود، محصولی است که در گوشه های ستون های پارکینگ مراکز پر رفت و آمد مانند مجتمع های اداری، مسکونی، تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و پارکینگ های عمومی قرار می گیرد.

مزایای این محصول توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در این مطلب قصد داریم مشخصات بهترین محافظ ستون پارکینگ در بازار را بیان کنیم. محصولات این مرکز تمامی این مشخصات را دارا هستند .

  • محافظ ستون خوب از بهترین پلاستیک تهیه می شود که در علم شیمی رابر نامیده می شود. این محافظ قدرت ضربه گیری زیادی دارد و از ضربه شدید و خسارت حاصل از برخورد خودرو با ستون جلوگیری می کند.
  • جنس پلاستیک خوب محافظ باعث می شود که دوام این محصول زیاد باشد و طول عمر آن افزایش یابد. در این صورت نیاز به تعویض و صرف هزینه نگهداری کاهش می یابد.
  • پلاستیک مورد استفاده مقاومت بالایی دارد و در صورت استفاده شدن در فضای باز در برابر نور آفتاب و برف و باران سالم می ماند.
  • بهترین محافظ پارکینگ باید بر روی خود نوار شبرنگ با کیفیت داشته باشد، نوار شبرنگ با انعکاس نور در تاریکی شب، مانند یک هشدار دهنده عمل کرده و از برخورد خودرو با ستون جلوگیری می کند.
  • نصب این نوع محافظ ستون بسیار ساده است. برای اتصال آن ها به ستون دو روش استفاده از پیچ و رول پلاک و همچنین استفاده از چسب مخصوص وجود دارد‌. چسباندن محافظ نیاز به تخصص ندارد و به همین دلیل هزینه ای برای نصاب پرداخته نمی شود.

خرید عمده محافظ ستون پارکینگ

خرید عمده محافظ ستون پارکینگ برای داشتن خرید محافظ ستون پارکینگ با قیمت مناسب، پیشنهاد ما به شما خرید این محصول به صورت عمده است. خرید عمده باعث می شود تا با کاهش هزینه های بسته بندی و حمل و نقل در هزینه های خرید صرفه جویی شود. محصولات این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه می شود و با حذف واسطه ها، سود محصول کاهش یابد و مصرف کنندگان خریدی مقرون به صرفه داشته باشند. شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت تلفنی و اینترنتی سفارش دهید و در آدرس مورد نظر خود دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *