فرتو ترافیک, محافظ, محافظ ستون, محافظ ستون پارکینگ

قیمت ضربه گیر ستون پارکینگ 1402

ضربه گیر ستون پارکینگ، اگر می‌خواهید بدانید ضربه گیر ستون پارکینگ چیست؟ باید بگوییم که به طور کلی Parking column bumper به عنوان یکی از ضربه گیرهای لاستیکی معرفی می گردد که از طریق نصب بر روی ستون پارکینگ مانع از صدمه رسیدن به بدنه خودرو می گردد. در حقیقت شرکت های تولید کننده بسیاری به تولید ضربه گیر ستون پارکینگ پرداخته اند که هر یک از این محصولات از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار هستند. با توجه به تنوع ضربه گیر ستون پارکینگ قیمت این محصول در بازار متنوع بوده و نمی توان در رابطه با قیمت نهایی آن یک عدد بیان کرد.

بهتر است بدانید محافظ ستون پارکینگ تحت عنوان گارد کرنر و همچنین گارد ستون محافظ معرفی می‌ گردد. از جمله نقش های اصلی که ضربه گیر برعهده دارد می توان به پیشگیری از برخورد کردن ماشین ها به قسمت هایی از پارکینگ و ستون ها اشاره نمود. Parking column bumper با توجه به این که جنس آن کاملاً لاستیکی است از مقاومت بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد. علاوه بر آن در مقابل بسیاری از نوسانات دما استحکام داشته و این استقامت آن به حدی است که منجر به از بین رفتن عملکرد و حتی شکل اولیه آن نخواهد شد.

ضربه گیر ستون پارکینگ

محافظ ستون پارکینگ

به خاطر داشته باشید ضربه گیر ستون پارکینگ و یا محافظ ستون پارکینگ زمانی که در پارکینگ های مختلف به کار گرفته می شود دارای یکسری مزایایی می باشد؛ به عنوان مثال از مهمترین مزایای به کارگیری Parking column bumper می توان به زیبایی ظاهری مکان، پیشگیری از برخورد کردن ماشین درب و بدنه آن در زمان وارد شدن و یا خارج شدن از پارکینگ با ستون آن اشاره نمود. علاوه بر آن Parking column bumper دارای عمر طولانی بوده و در مقابل نصب آن نیز آسان است.

با توجه به اینکه ضربه گیر ستون پارکینگ دارای نوار های شبرنگ است بنابراین به عنوان یک تابلوی هشدار دهنده نیز عمل می کند و قابلیت دید در شب را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. زمانی که پارکینگ ها از Parking column bumper استفاده می‌کنند در واقع تا حد زیادی از تعمیرات ساختمانی که ممکن است بر اثر تخریب و ویرانی دیوار ایجاد شود کم می کند.

ضربه گیر ستون پارکینگ

مشخصات و قیمت ضربه گیر ستون

از مشخصه‌های اصلی ضربه گیر ستون پارکینگ می توان به شکل مستطیلی آن، جنس پرس پلاستیکی و مناسب برای فضاهای درونی همچون پارکینگ اشاره نمود، اما در رابطه با قیمت محافظ ستون پارکینگ باید بگویم که همواره در کیفیت و قیمت های متنوعی در بازار عرضه می شود. به طور کلی برگزیدن یک محافظ ستون با کیفیت برای پارکینگ با توجه به بودجه ای که قرار است پرداخت شود مد نظر قرار می گیرد. اگر قصد خرید Parking column bumper را دارید بهتر است پیش از خرید حتما نسبت به ویژگی ها و عملکرد این دستگاه اطلاعات لازم را داشته باشید تا در زمان خرید دچار هیچگونه مشکلی نگردید.

ضربه گیر ستون پارکینگ

یکی دیگر از مشخصات ضربه گیر ستون پارکینگ انواع آن می باشد ضربه گیر ستون دوجداره یکی از انواع محافظ ستون پارکینگ می باشد این ضربه گیر با توجه به اینکه مشبک است و همچنین برخورداری از میزان فضای خالی در میان آن ها و برخورداری از یک وزن تقریباً سبک امکان بهره‌مندی ضربه گیری مناسب تر در مقایسه با سایر ضربه گیر ها دارد، اما مقاومت این نوع ضربه گیر نسبت به ضربه گیر توپر کاهش کمتری داشته و به مرور زمان ممکن است لایه های درونی آن دچار پارگی شود.

ضربه گیر توپر یکی دیگر از انواع ضربه گیر های ستون پارکینگ محسوب می شود که از ویژگی آن الاستیسیته است و همچنین از مقاومت بیشتری در مقابل ضربات زیاد برخوردار بوده که میزان هزینه ای که می خواهید برای آن در نظر بگیرید نسبت به ضربه گیر دو جداره بیشتر است.

ضربه گیر ستون پارکینگ

قیمت و خرید اینترنتی محافظ ستون

بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که هرگاه با کاهش و یا افزایش قیمت Parking column bumper مواجه می شوید باید بدانید که این افزایش و یا کاهش قیمت از دلایل خاصی برخوردار است به عنوان مثال در رابطه با کاهش قیمت می توانیم بگوییم که میزان خرید افزایش می یابد و کاهش قیمت را به دنبال دارد و هرگاه تقاضا افزایش یابد و محصول به طور محدود تولید شود ممکن است افزایش قیمت را به دنبال داشته باشد، بنابراین در رابطه با قیمت محافظ ستون نمی‌توان عدد ثابتی را عنوان کرد؛ چرا که ثبات اقتصادی در حال حاضر وجود ندارد.

اگر قصد خرید اینترنتی محافظ ستون را دارید می بایست در همان زمان نسبت به قیمت آن نیز اطلاعات کافی به دست آورید. همانگونه که بیان شد بر روی ضربه گیر ستون پارکینگ یک سری شبرنگ هایی قرار دارد که معمولاً از این شب رنگ ها به عنوان هشدار دادن به ماشین هایی که ناخودآگاه ممکن است به ستون ها برخورد کند مورد استفاده قرار می گیرد همین مسئله نیز تا حدودی در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار بوده است.

 

نوشته های مشابه