مخروط ایمنی, مخروط ایمنی ترافیکی, مخروط پلاستیکی ترافیکی, مخروط ترافیکی, مخروط ترافیکی تاشو, مخروط ترافیکی کوچک, مخروط کله قندی

توزیع کنندگان مخروط کله قندی ترافیکی

مخروط کله قندی ترافیکی یکی از تجهیزات مورد استفاده در خیابان ها و جاده ها است که علاوه بر ایجاد مانع برای جدا کردن مسیر و همچنین کنترل رفت و آمد در معابر و اتوبان ها استفاده می شود. به دلیل کیفیت بالای این محصول، علاوه بر استفاده داخلی صادرات مخروط ترافیکی به کشورهای مختلف از طریق این مرکز افزایش یافته است. این مرکز بهترین انواع مخروط کله قندی را به سراسر کشور ارسال می کند.

توزیع کنندگان مخروط کله قندی ترافیکی

خصوصیات مهم مخروط کله قندی ترافیکی ایمنی

مخروط کله قندی ترافیکی ایمنی همان گونه که از نام آن مشخص است یک ابزار مخروطی شکل است که برای کنترل ترافیک و رفت آند و برای ایجاد ایمنی در حین رانندگی تولید و عرضه می شود. در این مطلب قصد دارین خصوصیات مهم این محصول را بیان کنیم.

  • این محصول از پلاستیک با کیفیت تولید می شود تا در برابر شرایط آب و هوایی گرما و سرما و برف و باران مقاوم باشد.
  • مخروط کله قندی علاوه بر تولید با پلاستیک مقاوم حاوی مواد ضد اشعه ماورا بنفش خورشید است تا در برابر آفتاب شدید رنگ آن تغییر نکند.
  • وجود نوار شبرنگ باعث مز شود که در طول شب نور منعکس شود و رانندگان به خوبی آن را ببینند.
  • انتخاب رنگ قرمز و زرد نیز به این دلیل است تا به خوبی دیده شوند.
  • مخروط ترافیکی انعطاف پذیر است و در صورت برخورد خودرو به آن خسارتی به خودرو وارد نشود.
  • استفاده از لبه زیرین پلاستیکی باعث شده که این محصول به خوبی حتی در سطوح شیب دار بایستد.
  • دلیل حلقه در بالای مخروط کله قندی عبور دادن زنجیر و طناب است تا تکان دادن آن ها مشکل باشد به ویژه زمانی که برای بستن راه استفاده می شود.
  • سبک بودن آن باعث شده تا به راحتی حرکت داده شود و به همین دلیل مناسب استفاده برای موارد موقت و کوتاه مدت است.
  • این محصول در ایران تولید می شود و افراد زیادی مشغول به کار هستند.

صادرات عمده مخروط کله قندی ترافیکی

صادرات عمده مخروط کله قندی ترافیکی

کیفیت محصولات ایرانی باعث شده است تا این محصول وارد رقابت با تولید کنندگان خارجی شود و کشورهای زیادی تمایل به خرید این محصول را از کارخانه های تولیدی ایرانی داشته باشند. به همین دلیل مخروط ترافیکی ایمنی کله قندی به صورت عمده به کشورهای خارجی صادر می شود. شما می توانید این محصول با کیفیت را از طریق این مرکز به صورت غیر حضوری خریداری کنید. سفارشات شما در هر کجای ایران که هستید ثبت می شود و برای شما ارسال می گردد. محصولات با قیمت عمده به فروش می رسد و با بهترین بسته بندی و بدون آسیب به محصول با دست شما خواهد رسید.

تولید کننده مخروط ایمنی

ما در یک سری از مواقع به وسیله ای احتیاج داریم تا در مقابل خطرات و موقعیت های خطرناک به مردم هشدار دهد تا آن ها در هنگام رانندگی و یا پیاده روی احتیاط بیشتری کنند. مخروط کله قندی ترافیکی یکی از این تجهیزات ترافیکی است که در جاده ها و کارگاه های ساختمانی استفاده می شود تا به مردم هشدار داده شود که از خطرات احتمالی دوری کنند. شرکت فرتو ترافیک به عتوان تولید کننده مخروط ایمنی به طور مستقیم اقدام به فروش مستقیم این محصولات می پردازد.

خصوصیات مهم مخروط کله قندی ترافیکی ایمنی

ویژگی های مخروط ایمنی

مخروط های ایمنی از جنس پلاستیک مقاوم هستند که باعث می شود در شرایط آب و هوایی مختلف بتوان از آن ها استفاده کرد. مخروط ها در اندازه ، وزن و رنگ های مختلفی ساخته می شوند که رنگ نارنجی و رنگ قرمز از رایج ترین رنگ ها هستند. مخروط کله قندی ترافیکی انواع مختلفی دارد مثل مخروط حلقه دار، مخروط تاشو چراغ دار، مخروط ترافیک شبرنگ و…. از مخروط ترافیکی شبرنگ و چراغ دار در شب و یا محیط های تاریک استفاده می شود. در مجموع ویژگی های مخروط ایمنی بسیار زیاد است که بخاطر همین ویژگی ها این محصول بسیار مورد استفاده برای ایمنی می باشد.

مخروط های ایمنی به گونه ای طراحی شده اند که سبک و انعطاف پذیر بوده و به راحتی روی هم چیده می شوند و تعداد زیادی را می توان در یک فضای کوچک ذخیره کرد.

کاربرد مخروط ایمنی

مخروط کله قندی ترافیکی معمولاً در اطراف محل های ساخت و ساز یا تصادفات کنار جاده مورد استفاده قرار می گیرد. آنها در پروژه های راه سازی برای ایجاد خطوط جداسازی هم استفاده می شوند. همچنین برای کنترل جریان ترافیک یا جلوگیری از ترافیک به کار برده می شوند. بسیاری از شرکت‌ های تلفن و شرکت‌ های برق، زمانی که کارگران برق در جاده یا نزدیک آن کار می کنند در واقع کاربرد مخروط ایمنی را برای هشدار در جاده ها قرار می دهند. حتی از مخروط ها توسط آموزشگاه های رانندگی برای راه اندازی آزمون های مهارت های چرخش و پارک نیز استفاده می شود.

رانندگان، به خصوص رانندگان ماشین های سنگین، برای هشدار و منحرف کردن ترافیک در مواقعی همچون خرابی که ممکن است خارج شدن از یک بزرگراه امکان پذیر نباشد، می توانند از مخروط های ترافیکی استفاده کنند. مخروط های ایمنی در پارکینگ های عمومی و یا حتی نمایشگاه های خودرو نیز مورد استفاده قرار می گیرند. آنها کاربرد های بسیار دیگری از جمله آموزش دوچرخه و استفاده شخصی مانند رزرو فضای پارک دارند. اگر به دنبال خرید مخروط کله قندی ترافیکی می باشید می توانید برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش خود با مشاورین سایت در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *