تجهیزات, تجهیزات ترافیکی, علایم ترافیکی, علایم ترایکی شبرنگ

صادرات انواع علائم ترافیکی شبرنگ

امروزه به دلیل زیاد شدن وسیله نقلیه در جاده ها و رفت و آمد فراوان برای سهولت کار رانندگان در رعایت نظم و مقررات،کنترل ترافیک وآگاه کردن آنها از مسیر جاده از علائم ترافیکی استفاده می شود.

علائم ترافیکی برای نخستین بار در اروپا مورد استفاده قرار گرفت و سپس در بقیه کشورها گسترش یافت. امروزه تولید این محصول به عنوان یک صنعت به شمار میرود و در صدد صادرات آن به بقیه کشورها می باشند.

در اکثر کشورها از علائم مشترکی استفاده میکنند و بسیاری از آنها با استاندارد کردن و ساده تر کردن علائم ترافیکی از مشکلات جهانگردان و تاجران در امر رانندگی کاسته اند.

صادرات انواع علائم ترافیکی شبرنگ

همه چیز در مورد علائم ترافیکی

همه چیز در مورد علائم ترافیکی

رانندگان برای برقراری نظم و جلوگیری از تصادفات در خیابانها و جاده ها باید مقرراتی را رعایت کنند که این مقررات به شکل اصولی در علائم ترافیکی گنجانده شده است.این علائم دربالای بزرگراه ویا کنار جاده ها نصب می شود رانندگان با کمک آنها که اطلاعات مهم ترافیکی را دربردارند متوجه مسیر می شوند،علامتهای راهنمایی و رانندگی در شب کارایی بیشتری دارند زیرا علائم ترافیکی شبرنگ به دید بهتر جاده کمک بسزایی می کنند.

علائم رانندگی شکل ها و رنگ های مختلفی دارند که هر کدام بسته به شکل و رنگشان بیانگر موضوع خاص و مهمی هستند که مهم ترین آنها علائم هشدار می باشند که معمولا با علامت بدون متن وبا تصویری واضح آن را نشان می دهند.تعدادی از علائم ترافیکی عبارتند از:تابلوهای دایره با علامت ممنوعیت، تابلو های مثلث با علامت هشدار و تابلوهای مربع و مستطیل برای آگاهی رسانی .

قیمت انواع علائم ترافیکی شبرنگ

قیمت انواع علائم ترافیکی شبرنگ قیمت علائم ترافیکی مانند همه موارد موجود در بازار متفاوت است واین تفاوت به جنس و کیفیت متریال استفاده شده در محصول برمی‌گردد. همانطور که گفته شد و همه ما می دانیم تابلوهای ترافیکی نقش مهمی در برقراری قوانین راهنمایی و رانندگی دارند و همین امر باعث میشود که در انتخاب جنس با کیفیت دقت بیشتری شود ونیز به دلیل مهم بودن شبرنگ در علامت ها که در بسیاری از تجهیزات هشدار ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد و نقش موثری در کاهش تصادفات دارد.

اکثر شرکت های فروش این محصول، به فعالیت خود گسترش می دهند و آخرین اخبار قیمت های تابلو های ترافیکی و شبرنگ جاده ای را تا حد امکان در دسترس خریداران قرار می دهند.

در ایران برای تولید تابلوها از دستگاه های پیشرفته ای استفاده میشود تا با استاندارد های روز دنیا مطابقت داشته باشند و بتوانند نه تنها در ایران مورد استفاده قرار گیرند بلکه در زمینه صادرات این محصول به کشورهای مختلف دنیا نیز بپردازند.همانطور که امروزه اکثر خریدو فروشها به صورت آنلاین شده است فروش تابلوهای ترافیکی نیز به صورت حضوری وهم آنلاین می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *