استاپر پاركينگ

صادرات کلی استاپر پاركينگ گرد

استاپر پاركينگ گرد در سایز و اندازه های متفاوت و استاندارد تهیه و تولید می شود. این نوع استاپراز بهترین و با استحکام ترین لاستیک تهیه شده و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و با استفاده از آن می توان خودرو ها ی خود را بابا ایمنی بیشتر و با سرعت کمتری داخل و خارج از محل های مورد نظر شوند. مراکز عرضه سرعت گیر لاستیکی پارکینگ بدون واسطه و به طور مستقیم بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را با قیمتی استثنایی و ارزان به فروش می رسانند. جهت اطالاعات بیشتر با ما همراه باشید .

صادرات کلی استاپر پاركينگ گرد

مزیت‌های خاص استاپر گرد پلاستیکی

مزیت‌های خاص استاپر گرد پلاستیکی

استاپر ها که از خانواده گل میخ ها می باشند؛ از مهم ترین تجهیزاتی ترافیکی برای کاهش سرعت و کنترل ترافیک هستند که در مکان ها و مسیرهای با تردد زیاد به عنوان سرعتگیر و هشدار دهنده کاهش سرعت مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین در ابتدای خروجی ها و ورودی ها جهت هشدار کاهش سرعت به راننده محسوب می شوند، علاوه بر کاربرد های قبلی که ذکر شد همچنین برای تفکیک مسیرها و گذرهای استفاده می شوند . این استات ترافیکی گرد از جنس PP ( پلی پروپلین ) می باشد و قطر آن ۲۰ ساننتی متر بوده و با پیچ و رول پلاک نصب می شود.

چند تا از مزیت های چشم گیر و قابل توجه استاپر گرد پلاستیکی استاندارد بودن قوی و مقاوم بودن آنها می باشد که شیب و ارتفاعی استاندارد دارند و با بررسی های فراوانی تهیه و تولید شده اند. این استاپر ها باعث می شوند که خودرو ها با سرعتی پایین تر و با راحتی و امنیت بیشتری روی جاده ها یا حتی خود استاپر ها رفت و آمد داشته باشند.

استاپر گرد پلاستیکی از جنس لاستیک و جیر های با دوام محکم سفت قابل کشش و درجه یک می باشند به طوری که قدرت تحمل بالایی در برابر هر گونه سایش نور خورشید سرمای شدید و…دارند و با رفت وآمد اتومبیل و خودروها روی این محصولات هیچ گونه مشکلی درشان ایجادنمی شود. هم چنین از مزیت های قابل توجه این استاپرها این است که به علت مقاومت زیاد در برابر ضربه دوام بسیار عالی دارند.

استاپر گرد پلاستیکی اعلا و درجه یک وزن زیادی ندارد سبک است وبه راحتی قابل نصب در سایر مکان ها می باشد و اکثرا از رنگ زرد در تهیه کردن این محصول استفاده می شود تا به خوبی در تاریکی شب دیده شود و و به آن حالت شبرنگی نیز بدهد و راننده های عزیز با ایمنی بیشتری رفت و آمد نمایند، این نوع استاپر یا سرعت گیرها از هر لحاظ ایمن می باشند و زیر نظر کارشناسان و توسط تولید کنندگان معتبر به بهترین صورت تولید و چندین بار نیز بررسی می شوند.

استاپر و سرعت گیرهای ترافیکی لاستیکی انواع متفاوتی دارند که با توجه به مکان و محل مورد استفاده از نظر رنگ و شکل و اندازه با هم متفاوت اند و دارای انعطاف مناسبی می باشند که بر دوام و کارایی آن در حفط ایمنی خودرو ها می افزاید.برای مدیریت جمعیت ، ایمنی جاده و کنترل پارکینگ می توانید از لوازم کنترل ترافیک ما استفاده کنید. با ما می توانید بسته به نیاز خود بسته های تک ، دو ، چند یا عمده را سفارش دهید.

پخش مستقیم استاپر پاركينگ گرد

پخش مستقیم استاپر پاركينگ گرد پخش استاپر پاركينگ از آن جایی که استحکام و مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی دارد و از کاربرد فراوانی در مسیر جاده ها برخوردار می باشد، فروش بالایی به صورت اینترنتی داشته است از این رو تولید کنندگان همواره سعی می کنند سطح کیفی این محصولات را بالا ببرند و بر فروش و عرضه استاپر پلاستیکی بیافزایند.

نمایندگی های معتبری نیز در سطح کشور وجود دارند که به صورت حضوری و مستقیم این وسایل را در اندازه های کوچک و بزرگ و متناسب با مکان های مختلفی با قیمت مناسبی بدون حضور واسطه ها در معرض فروش قرار می دهند تا در مسیر جاده های برون شهری یادرون شهری استفاده شوداز این رو بازار فروش آن بسیار پر رونق بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *