استاپر مستطیل پلاستیکی

مراکز پخش استاپر مستطیل پلاستیکی

استاپرها به عنوان وسیله کمک ترافیکی هستند و همانطور که از اسم آن مشخص است برای کاهش سرعت اتومبیل ها در جاده ها به کار می‌روند، استاپرها به دو نوع : استاپر مستطیل پلاستیکی و استاپر گرد پلاستیکی. که ما به نوع مستطیل استاپر می‌پردازیم ، استاپر مستطیل ترافیکی به منظور کنترل ترافیک استفاده می‌شود و در کنار هم، با کمک پیچ ، واشر و رول پلاک به سطح زمین وصل می‌شوند و به رنگ زرد می‌باشند که در سطح خیابان‌های پرترافیک، عوارضی ها،اتوبان ها،ایستگاه های پلیس و بزرگراه‌ها نصب می‌کنند تا رانندگان برای کنترل سرعت اتومبیل خود اقدام کنند.

جنس این محصولات اغلب از نوع پلی اتیلن می‌باشد تا در مقابل فشار حاصله از وزن و سرعت انواع ماشین های سنگین و سبک ترک نخورده و نشکنند و یا در مقابل عوامل طبیعی مثل نور آفتاب، سرما و گرما ،کیفیت خود را حفظ کنند.

مراکز پخش استاپر مستطیل پلاستیکی

5 ویژگی مهم استاپر مستطیل ترافیکی

5 ویژگی مهم استاپر مستطیل ترافیکی از ویژگی های استاپر مستطیل ترافیکی به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم:

  • در ساخت آن از پلی اتیلن استفاده می‌شود تا کیفیت و مقاومت بسیار بالایی داشته باشند.
  • چراغهایی در آن تعبیه شده تا رانندگان جهت مسیر خود را به راحتی ببینند.
  • طوری طراحی شده است که به‌ اتومبیل ها آسیب نمیرساند .
  • یکی از مزیت‌های استاپرها، رنگ زرد آن است، رنگ زرد نور کافی را منعکس کرده و راننده به موقع آگاه می‌شود و از سرعت خود می‌کاهد.
  • در برابر عوامل طبیعی مثل نور خورشید، سرما و یا گرمای زیاد بسیار مقاوم هستند.
  • به آسانی نصب می‌شوند.
  • با حرکت بر روی آنها لرزش ایجاد می‌شود و راننده را آگاه می‌کند تا سرعت خود را کم کنند.
  • در مقابل انواع فشارها از مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  • اندازه‌های استاندارد و متنوعی دارند.
  • به خاطر استفاده از مواد اولیه مرغوب دارای ضمانت و گارانتی معتبری هستند.

قیمت انواع استاپر مستطیل پلاستیکی

قیمت انواع استاپر مستطیل پلاستیکی

قیمت استاپر پلاستیکی بر اساس نوسان بازار متغیر می‌باشد و به طور دقیق نرخ ثابتی برای این کالا وجود ندارد و به صورت نرخ روز به فروش می‌رسد، با درنظر گرفتن کاربردهای فراوانی که استاپر ها در حوزه ترافیکی کشور دارد شرکت‌های فعالی به دنبال خرید راحت این وسیله هستند و شرکت‌های بزرگ و فعالی در زمینه تهیه ،تولید و پخش این محصول کاربردی به فعالیت مشغول می‌باشند ، از آن جمله به مجموعه شرکت‌های ترافیک ساز می‌توان اشاره کرد.

شرکت‌های تولید پخش کالاهای ترافیکی ،محصولات تولیدی خود را به صورتهای مختلف حضوری و یا اینترنتی و بدون واسطه به بازار عرضه می‌کنند، و یا به مراکز فروش و نمایندگی‌ها واقع در شهرهای مختلف ارائه می‌دهند، و سعی بر آن دارند تا با ارائه استاپرهای با کیفیت بالا و مرغوب و نازلترین قیمت به خریداران خود عرضه کنند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *