تابلو معابر

فروش عمده تابلو معابر سرکوچه ای

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز فروش عمده تابلو معابر سرکوچه ای می باشد که از دیرباز در حوزه تولید و عرضه مستقیم این نوع تابلوها فعالیت داشته و توانسته است بهترین و با کیفیت ترین تابلو معابر را همراه با قیمتی مناسب به دست مشتریان برسانند. قابل ذکر است که فروش عمده این نوع تابلوها تاثیر زیادی در کاهش قیمت تمام شده آن دارد و برای مشتری مقرون به صرفه است.

فروش عمده تابلو معابر سرکوچه ای

5 ویژگی مهم تابلو معابر شبرنگ

5 ویژگی مهم تابلو معابر شبرنگ

تابلوهای معابر شبرنگ جزو یکی از تجهیزات اصلی همه شهرداری ها می باشد غالباً همانطور که می بینید در همه نقاط شهر از این نوع تابلوها استفاده می‌شود معرفی و تعیین اسامی معابر این تابلوها حتماً باید در مکان های مشخص شده توسط شهرداری نصب شود تابلوهای معابر شبرنگ با توجه به آن که اهمیت بالایی در ظاهر شهرت دارد باید حتماً از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار باشد.

زیرا این تابلوها در همه فصول گرم و سرد سال باید در خیابان ها قرار داشته باشند بنابراین ممکن است هر گونه نوسان جوی و برودتی سبب خراب شدن و افت کیفیت این تابلوها شود بنابراین باید کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت این نوع تابلو ها به نحوی باشد که به خوبی بتواند شرایط مختلف جوی کیفیت آن حفظ شود و همچنین نباید با تابش مستقیم خورشید رنگ نوشته ها و رنگ تابلو از بین برود.

بهتر است که برای تولید تابلو معابر شبرنگ از روکش های ضد زنگ گالوانیزه استفاده شود این قضیه کمک زیادی به حفظ کیفیت تابلو می‌کند و سبب می‌شود که وجود رطوبت آسیبی به تابلو رساند و همچنین باید این تابلوها به نحوی باشد که اطلاعات و مطالب نوشته شده بر روی آنها در شب و در هنگام تاریکی به راحتی قابل تشخیص و خواندن باشد.

تابلوهای معابر شب رنگ می تواند نظم و ترتیب خاصی به خیابان‌ها و معابر سطح شهر ببخشد در واقع با وجود این تابلوها دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن آدرس زیاد معطل بمانیم از این رو باید حتماً در همه معابر این تابلو ها در مکان هایی در معرض دید عموم قرار بگیرد تا بتوانند اطلاعات درستی به افراد بدهد.

قیمت انواع تابلو معابر سرکوچه ای

قیمت انواع تابلو معابر سرکوچه ای

با توجه به تغییرات دائمی قیمت انواع و اقسام تابلو معابر در بازار نمیتوانیم قیمت دقیقی برای فروش این کالا تعیین کنیم ولی شما خریداران محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی توزیع تابلو معابر شبرنگ و قیمت تابلو معابر سر کوچه ای می توانید با بخش فروش ما در ارتباط باشید و سپس اقدام به خرید کنید و از خرید خود راضی باشید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تابلو معابر سرکوچه ای:

  • کیفیت تابلو
  • سایز تابلو
  • قیمت روز
  • نحوه خرید
  • و…

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “فروش عمده تابلو معابر سرکوچه ای

  1. جلیل ضیایی گفت:

    از این تابلو ها برای آدرس دهی کسب و کار های داخل خیابون و کوچه هم میشه استفاده کرد.
    ممنون از اطلاعات مفید این مقاله

  2. admin گفت:

    سلام جلیل عزیز. وقت بخیر
    جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *