استاپر ترافیکی مستطیلی ABS

قیمت استاپر ترافیکی مستطیلی ABS

استاپر ترافیکی، همانطور که از اسم آن پیداست، برای کم کردن سرعت اتومبیل و نگه داشتن آن استفاده می شود.پس با توجه به این توضیحات این محصول باید از کیفیت مرغوبی تهیه شده باشد تا در مقابل لاستیک های سبک و سنگین، خرد و شکسته نشود. همچنین جهت کمک به دید راننده ها در شب، باید مجهز به چراغ هایی باشد،تا رانندگان بتوانند مسیر صحیح و درست را انتخاب کنند.

استاپر های ترافیکی مستطیلی یکی از انواع این استاپر ها هستند که در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

قیمت استاپر ترافیکی مستطیلی ABS

7 کاربرد اصلی استاپر ترافیکی چیست؟

7 کاربرد اصلی استاپر ترافیکی چیست؟ در اینجا به ۷ کاربرد اصلی استاپر ترافیکی از جمله استاپر ترافیکی مستطیلی اشاره می کنیم، اولین مورد برای کاهش میزان ترافیک لازم است که مسیر عبوری وسایل نقلیه از هم جدا شود، برای جدا سازی مسیر ها از استاپر استفاده می شود.

جهت مشخص کردن محل پارک خودروها نیز می توان از استاپر استفاده کرد. در نتیجه خودروها در محلهای مشخص شده پارک شده و مزاحمت برای سایر وسایل نقلیه و اشغال کردن فضا جلوگیری می شود.

در خیابان ها،برای مشخص کردن خط ویژه وسایل نقلیه عمومی و تاکسی ها و همچنین تعیین مسیر حرکت خودروها،از استاپر می توان استفاده کرد.

می توان از استاپر ترافیکی برای کاهش سرعت خودروها استفاده کرد،به این شکل که استاپر ها را به شکل متوالی در خیابان نصب می کنند.

جنس پل اتیلن مخصوص این استاپر ها سبب مقاومت بسیار بالای آنها در مقابل تابش نور خورشید و تغییرات آب و هوا می شود.

رنگ زرد این قطعات،به خوبی نور را بازتاب کرده و به راحتی برای رانندگان قابل رویت می باشد.

شکل هندسی و مستطیلی این استاپر های ترافیکی،باعث می شود تا از دوطرف به وسیله پیچ هایی به زمین وصل شده، در نتیجه به خوبی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و به آسانی از محل اتصال جدا نمی شوند.

از این استاپر ها در عوارضی و پلیس راه ها برای آگاهی رانندگان از تغییرات ناگهانی مسیر، نیز استفاده می شود.

تولید استاپر ترافیکی ABS عمده در تبریز

تولید استاپر ترافیکی ABS عمده در تبریز باتوجه به توضیحات داده شده و اهمیت بسیار بالای این قطعات،شرکت های تولید کننده بسیاری در جهت تولید استاپر ترافیکی با جنس مرغوب تلاش می کنند.از جمله این کمپانی ها،تولید کننده های عمده تبریز هستند.اشخاص و شرکت های فعال در این زمینه،به دنبال بهترین قیمت و مرغوب ترین اجناس هستند.یکی از کارهای شایسته تولید کننده های شرکت های تبریز،تولید استاپر ترافیکی ABS به صورت عمده می باشد،که کمک بسیار بزرگی در جهت کنترل ترافیک و محدود کردن سرعت خودروها داشته است.این استاپر ها از پلاستیک نشکنABS ساخته شده اند که با وزن خودروهای سبک نمی شکنند. باقرار دادن این قطعات در مسیر حرکت خودروها،می توان برای گوشزد کردن رعایت دقت و سرعت استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *