فرتو ترافیک, گل میخ چدنی, گل میخ, گل میخ ترافیکی, گل میخ چدنی ترافیکی, گلمیخ ترافیکی, گلمیخ چدنی, لوازم جاده ای, مانع ترافیکی

قیمت گل میخ چدنی ترافیکی عمده در اصفهان

تولید گلمیخ جدنی توسط شرکت فرتوترافیک

یکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی که نقش بسیار مهمی در آگاه کردن رانندگان به ویژه در طول شب دارد گل میخ ترافیکی می باشد. این ابزار در انواع شکل و جنس مختلف به بازار لوازم ترافیکی عرضه شده است. تاریخچه انواع گل میخ چدنی ترافیکی چیست و قیمت این محصول صادراتی چقدر است؟تولید گل میخ چدنی ترافیکی عمده


تاریخچه انواع گل میخ چدنی ترافیکی

تاریخچه انواع گل میخ چدنی ترافیکی
شاید بتوان گفت که با اختراع ماشین و استفاده از این وسیله در جاده ها استفاده از لوازم ترافیکی برای کنترل عبور و مرور به تدریج رایج شد.

تاریخچه پیدایش انواع گل میخ به سال به سال 1933 بر می گردد که توسط شرکت Road studs به بازار عرضه شد. این گل میخ ها به دلیل داشتن حالت چشم گربه ای به گل میخ چشم گربه ای معروف بودند اما به تدریج مشخص شد که مقاومت این گونه ابزارها در برابر سایش بسیار پایین است و به همین دلیل گل میخ های فلزی در سال 1964 به بازار عرضه شد. این گل میخ ها هر چند دارای استحکام بیشتری بودند اما در مسیرهای پر ترافیک بعد از مدتی دچار سایش و تخریب می شدند و عملا گزینه مناسبی به شمار نمی آمدند.

در نهایت با توسعه صنایع ذوب آهن و تولید انواع آلیاژهای فلزی از جمله چدن در سال 1990 انواع گل میخ چدنی ترافیکی به بازار عرضه شد که نسبت به گل میخ های فلزی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و ضربه بودند.

امروزه انواع مختلف گل میخ چدنی ترافیکی به المان های رنگی و چراغ های ال ای دی مجهز هستند و نقش بسیار مفیدی در آگاه کردن رانندگان دارند.

 

صادرات گل میخ چدنی ترافیکی به ترکیه

صادرات گل میخ چدنی ترافیکی به ترکیه

چنانچه در زمینه فروش لوازم ترافیکی دارای فروشگاه می باشید و یا به صادرات این محصولات به کشورهای همسایه اشتغال دارید. استفاده از گل میخ چدنی ترافیکی می تواند گزینه بسیار مناسبی براي توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

با توجه به وجود مواد اولیه تولید گل میخ چدنی به میزان فراوان در داخل کشور، امکان ساخت این محصول با کیفیت مطلوب وجود داشته و صادرات گل میخ چدنی به ترکیه انجام می شود.

براي خريد این محصول می توانيد با کارشناس این محصول صادراتی ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از سایر مشخصات این محصول و قیمت فروش آن، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *