تابلوهای راهنمایی و رانندگی

تولید کنندگان تابلو راهنمایی رانندگی

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که چه اتفاقی افتاد که تابلو راهنمایی رانندگی ساخته شد و چرا سازندگان تابلو راهنمایی به فکر تولید افتادند.رفته با پیشرفت تکنولوژی و تغییر رویه ی زندگی انسان ها، کم کم و به مرور انسان ها از روستا ها به شهر ها آمدند و زندگی شهر نشینی را برگزیدند.این پیشرفت تا مرحله ای رسید که انسان ها از آهن آلات توانستند اختراعاتی برای آسایش خود فراهم کردند و ماشینها و وسایل نقلیه را تولید کردند.

و به مرور تعداد این وسایل نقلیه افزایش یافت تا جایی که دیگر در خیابان ها باعث هرج و مرج و بی نظمی شده بودند.این جا بود که تولید کنندگان تابلو راهنمایی ، با تولید انواع تابلو راهنمایی به کمک مجریان قانون آمدند.و باعث کسب و کار نیز شدند.در این میان شرکت تولیدی فرتو با تولید انواع تابلو راهنمایی با کیفیت و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه یکی از تولید کنندگان برتر تجهیزات ترافیکی از می باشد.

تولید کنندگان تابلو راهنمایی رانندگی

آشنایی با تابلو راهنمایی رانندگی خورشیدی

آشنایی با تابلو راهنمایی رانندگی خورشیدی

شاید بار اولتان باشد که تابلو راهنمایی رانندگی خورشیدی را می شنوید و با خود بگویید یعنی چگونه می شود با انرژی خورشید کار کرد؟تابلو راهنمایی خورشیدی در روز انرژی خورشیدی را در خود ذخیره میکند سپس آن را به انرژی الکتریسته تبدیل می نماید. تابلو راهنمایی خورشیدی نسبت به چراغ های لامپی دارای مزیت هایی است.مانند: عمر چراغ های LED خورشیدی بیشتر است ، سرعت خاموش ،روشن شدن این تابلو راهنمایی بیشتر است.

با توجه به ذخیره کردن انرژی خورشیدی ،بدون نیاز به برق در طول شبانه روز به طور ثابت یا چشمک زن کار می کنند. این چراغ ها علاوه بر اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی میکنند در شب ها در مکان هایی که روشنایی و نور نیست در کاهش تصادفات نقش به سزایی دارند.دیگر مزیت این تابلو راهنمایی ها این است که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

فروشگاه عرضه انواع تابلو راهنمایی رانندگی

فروشگاه عرضه انواع تابلو راهنمایی رانندگی شرکت مهندسی فرتو قابل عرضه تابلو راهنمایی رانندگی در انواع مختلف تک چراغ،دوچراغ و سه چراغ با رنگ های مختلف LED زرد،قرمز و سبز می باشد.

شرکت ما در انواع مختلف تابلو راهنمایی رانندگی ترافیکی و جاده ای فعالیت می کند. همواره به یاد داشته باشید که تابلوهای راهنمایی رانندگی نقش بسزایی در کنترل تصادفات جاده ای و درون شهری ایفا می کنند و در راهنمایی رانندگان در عبور و مرور در مکان های شلوغ نقش به سزایی دارند و شرکت فرتو با عرضه انواع تابلو راهنمایی رانندگی با کیفیت از نظر جنس و مقرون به صرفه برای مشتریان خود گام بر داشته است.تلاش ما این است که بتوانیم برای کشور و مردم خود مفید باشیم و با تولید جنس درجه یک تابلوبتوانیم چیزی رابه مشتریان خود عرضه کنیم که همگان راضی باشند..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *