کار استوپر پارکینگ

پخش کلی کار استوپر پارکینگ

کار استوپر پارکینگ، یکی از لوازم ضروری برای پارکینگ می باشد که با استفاده از آن بین خودرو و دیوار فاصله ایجاد می شود و سبب می شود سپر خودرو با دیوار و یا با خودروی دیگر برخورد نکند. پخش کلی بهترین و مقاوم ترین کار استوپر پارکینگ، توسط همکاران ما در سراسر کشور به مشتریان انجام می شود. شما می توانید برای تهیه آن به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

پخش کلی کار استوپر پارکینگ

ویژگی‌های قابل توجه کار استوپر لاستیکی

ویژگی‌های قابل توجه کار استوپر لاستیکی کار استوپر به شکل مکعبی بوده و در ابعاد ۵۰ سانتی متر و ۲ متر مشاهده می شود. این وسیله انواع مختلفی دارند و از مواد مختلف در تهیه آنها استفاده می شود. از استوپر بتنی و پلاستیکی گرفته تا لاستیکی. کار استوپر لاستیکی از جنس لاستیک بوده و به علت سبک بودن و در عین حال مقاومت و کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار مشتری پسند می باشد از آن برای کم کردن فاصله خودروها و یا عدم برخورد آنها با هم استفاده می شود و با استفاده از آن خودروها به طور منظم در پارکینگ جای می گیرند و ظاهر شکیل و مرتبی به پارکینگ می دهند.

کیفیت بالای انها سبب می شود حتی در صورت برخورد خودرو به آن، شکسته نشود و علت آن استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از تکنولوژی های روز و تجهیزات پیشرفته در تولید آن می باشد که استحکام و دوام را برای آنها به ارمغان می اورد. همچنین برای رفاه حال رانندگان و در هنگام شب، روی آنها شبرنگ هایی لانه زنبوری تعبیه شده است که شب به رانندگان کمک می کند؛ مسیر درست را انتخاب کنند.

برای استفاده از آن برای هر اتومبیل، دو استوپر نیاز می باشد که زیر چرخ نصب می شود البته استفاده از یک عدد از آن در ابعاد دومتری کافی می باشد. مهم ترین ویژگی کار استوپر مذکور، داشتن حالت ارتجاعی آن می باشد که به علت نرم و انعطاف پذیر بودن آن، از آسیب به خودرو در هنگام پارک کردن جلوگیری می کند‌.

خرید بدون واسطه کار استوپر پارکینگ

خرید بدون واسطه کار استوپر پارکینگ در مرکز خرید، کار استوپر پارکینگ با کیفیت و منحصربه فرد به مشتریان عزیز ارائه می شود. همکاران ما پس از مراجعه به تولیدی و خرید آن در تعداد انبوه با قیمت بسیار ارزان، با حذف واسطه ها و هزینه های حمل و نقل، این محصول کاربردی را با قیمت مناسب به دست مشتری می رسانند.

شما نیز در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری به مرکز خرید ما مراجعه کرده و آن را در حجم بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی، ضمن مشاهده نمونه های قرار داده شده در سایت و مطالعه کامل مشخصات آنها، کار استوپر با کیفیت عالی ما را به صورت آنلاین، سفارش داده و در اسرع وقت از همکاران ما تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “پخش کلی کار استوپر پارکینگ

  1. فرزانه شمس گفت:

    خیلی جالب بود برام که از این استوپر ها میتونیم توی پارکینگ های شخصی هم استفاده کنیم و مانع از حرکت ماشین بشیم.

  2. مجتبی خلیلی گفت:

    سلام این مقاله رو خوندم این سوال برام پیش اومد که یه نوع میله هایی هستن که سنگی هستن و حالت خودکار بالا میان و مانع عبور ماشین می شن، شما از اون ستون های سنگی یا آهنی که بشه با برق کار کنه دارید؟

  3. admin گفت:

    سلام مجتبی عزیز. وقت بخیر. جهت دریافت پاسخ سوالاتتون و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *