ضربه گیر لاستیکی ستون

عرضه مستقیم ضربه گیر لاستیکی ستون

ضربه گیر وسیله ای است که از ترکیب لاستیک و فولاد ساخته شده است. این ابزار، وظیفه کنترل و خنثی کردن لرزشی که هنگام کار، در دستگاه ها به وجود می آید را دارد. ضربه گیر لاستیکی ستون باعث افزایش عمر مفید دستگاه ها و همچنین سایر قطعات می شود. این وسیله می تواند در ابعاد مختلفی تغییر سایز دهد. برای خرید مستقیم ضربه گیر لاستیکی ستون به فروشگاه های ما مراجعه نمایید.

عرضه مستقیم ضربه گیر لاستیکی ستون

نکاتی در خصوص ضربه گیر لاستیکی ستون پارکینگ

نکاتی در خصوص ضربه گیر لاستیکی ستون پارکینگ اگر در هنگام ورود به پارکینگ دقت کنید، ضربه گیر لاستیکی ستون را خواهید دید. این وسیله بر روی ستون های پارکینگ نصب شده و از آسیب رسیدن به ماشین ها و ستون جلوگیری می کند. امروزه در بسیاری از پارکینگ ها ضربه گیر لاستیکی پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد. این ضربه گیر علاوه بر اینکه نقش در زیبایی پارکینگ دارد، از آسیب به ستون پارکینگ و خسارت به ماشین در هنگام پارک کردن و تردد نیز جلوگیری می کند.

مجموعه ما این محصول را با کیفیت بالا در ابعاد و انواع مختلف تولید می کند. نصب این محصول برای کاهش هزینه های احتمالی در اثر برخورد بدنه و آینه ماشین به دیواره و لبه های پارکینگ مفید خواهد بود.

این محصول حالت ارتجاعی داشته و قابلیت دریافت هر نوع ضربه ای را دارد. ضربه گیر لاستیکی ستون پارکینگ تولید شده توسط مجموعه ما، علاوه بر اینکه دوام طولانی دارد، قابلیت ارتجاعی را داراست. این محصول به راحت نصب می شود و به خاطر داشتن نوارهای شب رنگ، در تاریکی نیز به خوبی دیده می شود.

اگر جنس ستون، سنگ بود با چسب و اگر بتنی باشد به وسیله پیچ و رول به راحتی نصب می شود. این محصول در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی دارد. وجود نور، رطوبت و روغن نیز تاثیر منفی در کیفیت آن نخواهند داشت. به شما پیشنهاد میکنیم برای استعلام قیمت و خرید این محصول حتما با مشاوران و پشتیبان فروش ما تماس بگیرید.

مراکز تولید انواع ضربه گیر لاستیکی ستون

مراکز تولید انواع ضربه گیر لاستیکی ستون ما با استخدام نیروهای متخصص و مجرب به تولید ضربه گیر لاستیکی اقدام کرده ایم. فروشگاه ما یکی از مجهزترین و معتبرترین مراکز تولید ضربه گیر ستون است. ما با تولید این محصول در کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان کمک کرده ایم تا با نصب ضربه گیر بر لبه دیوار از بدنه خودرو و همچنین مصالح ساختمانی محافظت کنند.

انواع ضربه گیر را از ما خریداری کنید و آن را در مدت زمان طولانی بدون هیچگونه مشکلی استفاده نمایید. محصولات ما را می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و فروشگاه های اینترنتی با اطمینان و قیمتی مناسب خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *