ضربه گیر لاستیکی ستون, ضربه گیرخودرو, فرتو ترافیک

طول عمر ضربه گیر لاستیکی ستون پارکینگ

ضربه گیر لاستیکی، اگر در طراحی و ساختن این ضربه گیرهای ستون در مواد اولیه آنها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده شود. این محصول می‌تواند دارای عمر طولانی باشد و در مقابل ضربات مقاوم باشد. و اما برعکس اگر از موادبی‌کیفیت و نامرغوب ساخته شود با ضربه‌های کوچک و به مرور دچار پوسیدگی و شکستگی می‌شود. وصل کردن و اجرای محافظ ستون پارکینگ به دو روش صورت می‌گیرد، هم می‌توان محافظ ستون‌های پارکینگ را به وسیله‌ی پیچ و رولپلاک به ستون‌های پارکینگ وصل کرد و هم می‌توان آن‌ها را با استفاده از چسب‌های مخصوص بر روی ستون پارکینگ مهار نمود.

در هردوی این روش ضربه گیرهای ستون (محافظ ستون پارکینگ) از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. اکثرا محافظ ستون‌های پارکینگ را در ارتفاع ۳۰ الی ۴۰ سانتی متری از سطح زمین، بر روی ستون‌ها و کنج‌های لبه دار پارکینگ، نصب می‌کنند.

ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی

در واقع در ضربه گیر لاستیکی اکثر ضربه گیرهای ستون پارکینگ از جنس پلاستیک و لاستیک مقاوم است که با نصب بر روی دیوارهای پارکینگ و محل پارک ماشین‌ها از صدمه و هر آسیبی به خودرو جلوگیری می‌کند.

ضربه گیر لاستیکی ستون پارکینگ

ضربه گیر لاستیکی ستون پارکینگ یا محافظ ستون از دسته تجهیزات محافظ ستون پارکینگ حساب می‌شود. استفاده از آن باعث جلوگیری از صدمه به بدنه ماشین هنگام پارک یا چرخش و جلوگیری از صدمات احتمالی به گوشه یا لبه ستون‌های ساختمان می‌شود. ضربه گیر ستون بغیر از پارکینگها در جاهای دیگر هم کارایی دارند. مکانهای کنجی وبیمارستانها، مهد کودکها یا مدارس و جاهایی که با بازی و دویدن و تفریح کودکان همراه است.

این ضربه گیرها در مکانهای که رفت و آمد در ان زیاد باشد یا اورژانسها که با ازدهام رفت و آمد و حمل و نقل بیماران همراه است، استفاده می‌شود. ضربه گیر ستون، وسایل حفاظتی هستند که به گوشه‌های تیز لبه دیوار یا ستون در پارکینگ ها، کارخانه­‌ها و انبارها وصل می‌شوند و ماشین‌ها و سرنشینان آن را از اثر تصادفات احتمالی محافظت می‌کنند. با نصب کردن محافظ ستون در محل مناسب و استاندارد می‌توان از برخورد در هنگام ورود و خروج ماشین جلوگیری کند. همانطور که میدانید وجود علائم ایمنی در پارکینگ‌ها یک امر لازم است.

ضربه گیر لاستیکی

به همین دلیل فروشگاه پارک ترافیک ضربه گیر ستون پارکینگ را که دارای نوار‌های شبرنگی می‌باشد تا در مواقع تاریکی نقش خود را در پارکینگ به خوبی به عنوان یک هشدار دهنده عمل کند.

ویژگیها و مزایای و ضربه گیر لاستیکی ستون پارکینگ

این ضربه گیرها مناسب با کاربرد هایی که دارند از ویژگی‌های مختلفی نیز برخوردار هستند که در ادامه به نام بردن بعضی از مهم‌ترین ویژگیها و مزایای و ضربه گیر لاستیکی ستون پارکینگ می‌پردازیم:

  • داشتن شبرنگ که برای جلب توجه راننده در مناطق تاریک شده و از اتفاق افتادن حادثه جلوگیری می‌کند.
  • قابلیت یا به راحتی چسباندن به سطوح مختلف بدون سیمانی، سنگی، گچی، آهنی و … که باعث می‌شود در مکانهای مختلف کارایی زیادی داشته‌باشد.
  • قابلیت استفاده از پیچ و رولپلاک، تفنگ هیلتی یا میخکوب برای جفت کردن بر روی سطوح بدون ترک یا شکستگی تجهیزات
  • تنوع در مدل و طرح و رنگ امکان انتخاب نمونه‌های مناسب با محل نصب را آماده کرده‌است.
  • مقاومت بسیارعالی این ضربه گیرهای لاستیکی باعث انعطاف آن در مقابل ضربه شده‌است.
  • از آسیب دیدن گوشه ستون پارکینگ و سپرهای ماشین جلوگیری میکند
  • قابلیت نصب سریع و آسان در هر مکان و هر موقعیتی
  • ایمنی کردن فضای استفاده شده برای حفظ امنیت بیشتر

ضربه گیر لاستیکی

مکان‌های مورد استفاده محافظ ستون پارکینگ

ضربه گیر لاستیکی ستون پارکینگ به عنوان یکی از وسایل ضروری برای افزایش ایمنی پارکینگ‌ها مورد توجه قرار گرفته‌است. درست است این وسیله جزء تجهیزات ایمنی پارکینگ حساب می‌شود ولی نمونه‌های لاستیکی آن بغیر از دور ستون‌های پارکینگ و دیوار پارکینگ موارد استفاده بسیار دیگری هم دارد. ضربه گیر لاستیکی ستون پارکینگ در تمام ساختمان‌های مسکونی و تجاری و تفریحی مورد نیاز و استفاده می‌باشد.

کاربرد ضربه گیرستون در شهر بازی برای محافظت محل ماشین سواری کودکان، در مهد کودک‌ها برای جلوگیری از آسیب به کودکان و همچنین در بیمارستان‌ها برای ایجاد محیطی ایمن در مواقع حمل برانکارد نیز استفاده می‌شود.

ساخت ضربه گیر ستون پارکینگ

پخش ضربه گیر در مرکز تجهیزات پارکینگ با در نظر گرفتن بهترین شرایط از لحاظ ساخت ضربه گیر ستون پارکینگ توسط تولید کننده استاپر پارکینگ در فروشگاه ضربه گیر ستون سالن ورزشی و دیگر محیط‌ها از مثل محیط‌های مهد کودک امکان پذیر شده‌است. تولید کننده ضربه گیر لاستیکی پارکینگ برای ساخت ضربه گیر ستون با بهره گیری از تکنسین های سازنده نبشی ضربه گیر اقدام به فروش محافظ ستون پارکینگ و محافظ پارکینگ با بهترین کیفیت وپایین ترین قیمت تجهیزات ترافیکی و پارکینگ ممکن نموده‌است.

ضربه گیر لاستیکی

انواع ضربه گیر ستون

:در واقع انواع ضربه گیر ستون و ضربه گیر لاستیکی عبارت اند از موارد زیر که در ادامه به توضیح مختصری از آنها می پردازیم

  • گرد
  • تمام لاستیکی
  • دوجداره
  • پشت فلزی

گرد

محافظ ستون گرد با وصل بر روی ستون‌های گرد باعث جلوگیری از برخورد خودرو با ستون می‌گردد و می‌تواند از ضرر‌های مالی و تعمیر بدنه خودرو جلوگیری کند علاوه بر آن با قرارگیری بر روی سطح دیوار در ارتفاع مناسب از آسیب‌های ناشی از برخورد ماشین به سطح دیوار‌ها در فضای پارکینگ جلوگیری می‌کند.

تمام لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی از محافظ ستونها با توجه به فرم خود اکثرا در گوشه ستونها و کناره دیوارها قرار می‌گیرد، یک توده لاستیکی ارتجاعی که ضربه را به خوبی در کناره دریافت و منتقل می‌کند، ابعاد هر کدام از باله‌ها ۱۰ سانتی متر است.

دو جداره

این ضربه گیراز محافظ ستونها با توجه به شکل خود بیشتر در گوشه ستونها و کنج دیوارها قرار می‌گیرد، یک توده لاستیکی ارتجاعی که ضربه را به راحتی در کنجها دریافت و منتقل می‌کند، ابعاد هر کدام از باله‌ها ۱۰ سانتیمتر می‌باشد. نوع لاستیکی آن هم در پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و به علت خاصیت ارتجاعی ضرب از برخورد ماشین به دیوار یا ستون را به راحتی منتقل می‌کند، اابعاد هر یک از این باله‌ها ۵-۷ سانتیمتر می‌باشد.

پشت فلزی

این محافظ ستون دارای دو بخش ۱- یک قاب فلزی L شکل و۲- رویه لاستیکی می‌باشد که قرار گیری بر روی سطوح به کمک قاب فلزی تنظیم می‌شود به دلیل روش ساخت اکسترود، برای این محصول می‌توان طولهای مختلفی از آن را به کار گرفت اما به دلیل برخورد ماشین به مرور زمان قاب فلزی ممکن است تغییر شکل دهد و لاستیک پوشاننده دفرمه شود.

نوشته های مشابه