فرتو ترافیک, گارد کرنر, گارد کرنر پارکینگ

معرفی و بررسی محافظ کنج دیوار درجه 1

محافظ کنج دیوار چیست؟

در پاسخ به این سوال که محافظ کنج دیوار چیست باید گفت برخورد خودرو یک مشکل همیشگی برای گوشه های دیوار ها در مناطق پر ترافیک است. به طور معمول، محافظ ها ساخته می شوند تا ضربه را پخش کنند و آثار خرابی ناشی از ضربه را به حداقل برسانند. محافظ‌های کنج دیوار ضربه را جذب می‌کنند و آسیب وارده به دیوار و خودرو را کاهش داده یا از بین می‌برند. نصب این محافظ ها به عنوان یکی از کارامد ترین روش های محافظت از کنج دیوار میباشد و با هزینه ای اندک، برای مدت زمان بسیار زیادی دیوار ها را در برابر ضربات در مکان های شلوغ و پر ترافیک و صنعتی محافظت مینمایند.

گاردکرنر محصولاتی ارتجاعی و یا غیر ارتجاعی و دارای قابلیت ضربه‌گیر روی سطح هستند که جهت محافظت برای سازه‌های ساختمانی ساخته شده و وسایل نقلیه در برخورد با آنها آسیب کمتری میبینند. قیمت محافظ کنج دیوار در طیف وسیعی از مواد، پروفیل ها، شکل ها و ابعاد مختلف، هر کدام برای یک کاربرد خاص در کارخانه ها، انبارها، اسکله های بارگیری، مراکز خرید، مراکز توزیع، پارکینگ ها، بیمارستان ها، مراکز حمل و نقل و فرودگاه ها، گاراژها و … طراحی شده اند.

محافظ کنج دیوار

برای خرید محافظ کنج دیوار که از جنس لاستیک، فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه یا پی وی سی هستند که برای محافظت از گوشه دیوارها و ستون ها در پارکینگ ها ، لابی آسانسور، راهروها، درها، مراکز خرید، انبارها، کارخانه ها، کارگاه ها، مدارس، متل ها، آپارتمان ها طراحی شده اند فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

انواع محافظ کنج دیوار

محافظ کنجهای دیوار در ابعاد و رنگ های متفاوتی متناسب با صنعتی، تجاری و یا خانگی بودن محیط استفاده و همچنین در جنس های متفاوتی تولید می شوند و بر اساس نوع کاربری محیط و فضای آن توط مشتریان انتخاب می شوند. قیمت این محصولات نیز وابسته به جنس آن و ابعاد مورد نیاز مشتری میباشد. انواع محافظ کنج دیوار در مدل های گرد، دو جداره، پشت فلزی و تمام لاستیکی تولید می شوند.مدل گرد جهت ستون ها و دیوار های گرد مورد استفاده قرار میگیرند. مدل های دو جداره بیشتر در کنج ستون ها و دیوار های پارکینگ ها استفاده می شوند.زیرا از جنس لاستیک فشرده ارتجاعی میباشند و ضربه را به میزان زیادی خنثی میکنند.

مدل پشت فلزی نیز از دو بخش تشکیل می شود.قاب فلزی که در زیر قرار میگیرد و رویه ی لاستیکی که روی آن قرار دارد.این مدل مقاومت کمتری در برابر ضربات دارد و به دلیل قاب فلزی آن، به مرور زمان و بر اثر ضربات دفرمه می شود.مدل تمام لاستیکی نیز مقامت بالایی در برابر ضربه دارد و مناسب استفاده در پارکینگ می باشد و قابلیت بهتری در دفع ضربه به دلیل خاصیت الاستیسیته ی بالا دارند.

محافظ کنج دیوار

مزیت های استفاده از محافظ کنج دیوار

محافظهای کنج دیوار مزایای زیادی برای کاربران دارند که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد.
گارد کرنر ها به ایجاد مقاومت در برابر ضربه برای افزایش یکپارچگی ساختاری در مناطق پرتردد کمک می‌کنند. در اکثر محافظ های کنج دیوارنوار بازتابنده ای قالب‌گیری و تعبیه شده است که دید راننده را برای ایمنی و امنیت بهبود می‌بخشد.

نگهداری از این محافظ ها بسیار آسان میباشد و پس از نصب صحیح، تقریبا هیچ گونه نگهداری خاصی ندارند.همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی، آب و هوا و خوردگی دارند که طول عمر بالایی را برای این محافظ ها در پی خواهد داشت.دیگر مزیت آن ها نیز قابلیت استفاده هم در فضا های داخلی و هم در فضا های خارجی میباشد.

همچنین نصب محافظ کنج دیوار بسیار آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. زیرا سوراخ های نصب از قبل در کارخانه طراحی شده اند.
بنا بر این مزایای استفاده از این محافظ ها به اختصار عبارت است از:

  • از گوشه ها، تجهیزات، ماشین آلات و دیوارها در برابر ضربه محافظت می کند
  • هشدار بصری در مورد خطرات گوشه را فراهم می کند
  • رنگ مناسب جهت بالا بردن قابلیت دیده شدن کنج دیوار ها
  • برای پارکینگ گاراژها و انبارها و … توصیه می شود
  • نوارهای بازتابنده زرد باعث افزایش دید می شوند
  • مقاوم در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • آسیب های محیط کار را کاهش می دهد
  • نصب آسان به وسیله پیچ و رول پلاک
  • نصب آسان به وسیله چسب
  • افزایش سطح ایمنی محیط

محافظ کنج دیوار

جنس و ابعاد محافظ کنج دیوار

در حالی که می‌توانید حفاظ‌های گوشه‌ای را با مواد مختلف تهیه کنید، اکثر حفاظ‌های گوشه یا نوعی پلاستیک یا فولاد هستند. و در میان این پلاستیک ها تا حد زیادی رایج ترین است، که جنس و ابعاد محافظ کنج دیوار متنوع می باشد. سه نوع جنس اصلی این محافظ ها پلاستیکی پلی کربنات، وینیل و غیر پی وی سی میباشد.اما به طور کلی این محافظ  ها در جنس های زیر تولید می شود:

  •  از جنس استنلس استیل
  • فلزی
  • پلی کربنات لکسان
  •  برای نصب سطح وینیل
  •  لاستیکی و پلاستیکی

محافظ کنج دیوار لاستیکی

محافظ کنج دیوار لاستیکی از لاستیک طبیعی مقاوم در برابر ضربه ساخته شده اند. آنها برای محافظت از لبه های ستون در یک سازه استفاده می شوند. حفاظ های گوشه تنش را در گوشه های ستون ها کاهش می دهند. آنها بر روی لبه ها، ترجیحاً در تمام لبه های چهار ستون مربع در پارکینگ های زیرزمین و در لبه های دیوارها در محل های صنعتی نصب می شوند.

محافظ کنج دیوار

محافظ های کنجهای دیوار لاستیکی حداکثر محافظت را در فضاهای ذخیره سازی، گاراژهای پارکینگ و اسکله بارگیری ارائه می دهند. ساخته شده از لاستیک با کیفیت بالا، نصب آسان، بدون نیاز تعمیر و نگهداری، دوام بالا در شرایط سخت و طولانی مدت در آب و هوای سخت هستند.

محافظ کنج دیوار 5 سانتی

این نوع از محافظ کنج دیوار دارای دو لبه به طول 5 سانتی متر میباشد و معمولا از جنس پی وی سی ساخته می شوند.به عبارت دیگر این نوع محافظ پس از نصب علاوه بر پوشش کنج دیوار، در هر طرف از سطح دیوار محافظتی به طول 5 سانتی متر ایجاد می کند.همچنین محافظ کنج دیوار 5 سانتی در رنگ های مختلفی تولید میشوند.همچنین نصب این محصول به راحتی با استفاده از چسب مخصوص انجام می شود.امکان نصب با پیچ و رول پلاک نیز میباشد.