رفلکتور, رفلکتور چشم گربه ای

تولید کنندگان رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

ممکن است تا به حال نام رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه را نشنیده باشید ولی بدون شک آن ها را بارها و بارها در خیابان ها دیده اید. رفلکتور ها باز تابنده های نوری هستند که از جنس پلاستیک فشرده و مواد پلیمری ساخته می شوند و وظیفه آن ها همان طور که از نامشان پیداشد باز تاباندن نور و دادن هشدار به رانندگان در مکان هایی که نور کافی وجود ندارد است.

تولید کنندگان رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

ویژگی‌های مهم رفلکتور چشم گربه ای پلاستیکی

ویژگی‌های مهم رفلکتور چشم گربه ای پلاستیکی از ویژگی های مهم رفلکتور چشم گربه ای پلاستیکی می توان به جنس سخت آن ها اشاره کرد. این وسیله بسیار مستحکم و مقاوم است. این دسته از تجهیزات ترافیکی بر خلاف تابلوها، بر کف زمین و خیابان ها نصب می شوند و به عنوان هشدار دهنده و دید در شب عمل می کنند. از طرف دیور طراحی آن ها به گونه ای است که با عبور انواع خودروها از روی آن ها نه خود دچار آسیب و خسارت خواهند شد و نه مشکلی برای خودروها پیش خواهند آورد. رفلکتور پلاستیکی تماما از شبرنگ هایی پوشیده شده است که در شب هنگام و در تاریکی بتوانند نور را به خوبی بازتاب دهند و مسیر یابی کنند.

همچنین به عنوان اخطار دهنده برای جداکردن راه ها نیز به کار می روند که رانندگان در خیابان ها دچار اشتباه نشده و وارد لاین رفت و یا برگشتی به صورت اشتباه نشوند. این وسایل کاربردی عمومأ به رنگ قرمز، نارنجی و زرد هستند که در 80 درصد موارد زرد رنگ می باشند که نشان دهنده هشدار و خطر است و شب هنگام به خوبی دیده می شوند و در اکثر موارد در حاشیه خیابان ها و وسط آن ها نصب می‌شوند. این کالا از بهترین مواد پلیمری ساخته می شود و دارای اندازه های گوناگون و استاندارد است که طبق نیاز مصرف کننده و سفارش دهنده طراحی و ساخته می شوند. رفلکتور ها از دو جنس چدن و پلیمر ساخته می شونده عمر نوع چدنی بیش تر است.

فروشندگان انواع رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

فروشندگان انواع رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه فروشندگان رفلکتور یکطرفه به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق صفحات مجازی نسبت به فروش این محصولات اقدام می کنند. عمده مشتریان این محصولات که جزئی از دسته تابلوهای راهنمایی و رانندگی است، توسط شهرداری ها و پیمانکاران راه و شهرسازی سفارش داده می شوند و قیمتی مناسب دارند. با گذشت سال ها رنگ و کیفیت آن ها ثابت خواهد بود. رفلکتور ها مدل های متفاوتی دارند و آن هایی که از جنس چدن هستند قیمت بالاتر و عمری طولانی دارند. برای مشاهده طرح ها و قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *