چشم گربه ای

پخش چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه

مرکز ترافیک ما بزرگترین مرکز پخش چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه در کشور می باشد، چشم گربه ای ترافیکی گروهی از تجهیزات ایمنی و ترافیکی هستند.ما توانسته ایم با پخش مستقیم نقش موثری در جاده ها و معابر و حتی پارکینگ ها برای رانندگان داشته باشیم . این شرکت جهت سهولت در پخش محصولات خود اقدام به ایجاد نمایندگی های مجاز در سراسر کشور نموده است.

پخش چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه

خصوصیات مهم چشم گربه ای بازتابی

خصوصیات مهم چشم گربه ای بازتابی

چشم گربه ای بازتابی با این حال که دارای ابعاد کوچکی می باشد در جاده ها، خیابان ها و معابر در طول شبانه روز می تواند نوردهی مناسبی جهت هوشیاری رانندگان و نشان دادن مسبر داشته باشد. و به همین علت که مانند چشم گربه در شب می درخشد به این نام نام گذاری شده است.

از خصوصیات بارز این کالای ترافیک ای است که با استفاده از نور خورشید باطری هایی که در آنها تعبیه شده شارژ شده و در شب با انعکاس نور به چشم رانندگان مسیر را مشخص می کند و به عنوان هشدار دهنده ، راهنمای مسیر و در بعضی موارد جدا کننده در خیابان ها ، جاده ها ، دور برگردان ها ، معابر ، تونل ها و غیره استفاده می شود . همچنین به علت ارتفاع غیر هم سطح آن با سطح جاده در هنگام عبور خودرو از روی آنها صدایی ایجاد می شود که خود بازدارنده و هشدار دهنده در هنگام حواس پرتی و خواب آلودگی راننده می شود .

با توجه به اینکه هزینه تمام شده این وسیله نیز در برابر نصب و بکارگیری وسایل روشنایی مستقیم بسیار کم و ناچیز است مقرون به صرفه می باشد و در کل این وسیله کوچک می تواند نقش موثری در جاده ها و معابر و حتی پارکینگ ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها و ترمینال ها داشته باشد .

قیمت چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه

قیمت چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه

قیمت های ارائه شده جهت مشتریان گرامی بر اساس نوع کالا در سایت شرکت مشخص می باشد و با خرید کلان از ما از تخفیف های ویژه بهره مند شوید . مشتریان فعال در زمینه محصولات ترافیکی می توانند با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری از طریق سایت مراجعه نموده و سفارشات خود را در تعداد نامحدود سفارش دهند .

شما می توانید قیمت چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه ما را با سایر شرکت ها مقایسه نموده و سپس با خیالی راحت و سود بیشتر آن را خریداری نمایید فعالان ترافیک در این عرصه می توانند با مراجعه به سایت شرکت از آخرین قیمت های محصولات ترافیکی مطلع شده و سپس با محصولات ما را با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایند .

نوشته های مشابه

8 دیدگاه در “پخش چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه

  1. محمد سعادتی گفت:

    سلام. این محصول برای جاده ها خیلی مفید و ضروریه. ممنون از شما که از بسیاری از آسیب ها جلوگیری می کنید.

  2. کیوان وفایی گفت:

    با تشکر از سایتتون که اطلاعات جامع و کاملی از محصول رو در اختیار مشتری قرار می دهد قیمت رو درج کنید. موفق باشید

  3. محسن ابراهبمی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    قابلیت پیچ کردن به زمین داره ؟ قیمتش چقدره؟ با تشکر لطفا راهنماییم کنید.

  4. نیما سلطانی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من از مشتریان این مجموعه هستم
    قبل از این با شخص دیگری فعالیت داشتم وظیفه دونستم که بابت قیمت و کیفیت عالی ازتون تشکر کنم

  5. دعایی گفت:

    سلام روز بخیر برای تهیه این محصولتون میشه حضوری مزاحم بشم؟ ممنون میشم پاسخ بدین

  6. admin گفت:

    سلام دعایی. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق تکمیل فرم های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  7. admin گفت:

    سلام محسن عزیز. وقت بخیر. لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  8. admin گفت:

    سلام کیوان عزیز. وقت بخیر. لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *