چشم گربه ای شیشه ای

قیمت انواع چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه

چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه یک سری ویژگی هایی دارد که با توجه به همان ویژگی ها، قیمت محصول تغییر می کند.ما سعی داریم محصول مرغوب و باکیفیتی را عرضه نماییم. قیمت این چشم گربه ای ها به پارامتر هایی نظیر برند تولید کننده، جنس، کیفیت محصول، نوع بسته بندی، شیوه و شرایط نگهداری بستگی دارد، که می تواند تغییر کند.

قیمت انواع چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه

چشم گربه ای ترافیکی چه ویژگی‌هایی دارد؟

چشم گربه ای ترافیکی چه ویژگی‌هایی دارد؟ در انتخاب چشم گربه ای ترافیکی باید بسیار دقت نمود زیرا یکی از تجهیزات ایمنی به شمار می آید و می تواند باعث دید بهتر رانندگان و افزایش ایمنی آن ها به هنگام رانندگی شود. چشم گربه ها انواع مختلفی دارند که باتوجه قابلیت ها و کار کردشان مقداری با یکدیگر تفادت دارند،

پس در انتخاب یک چشم گربه ای دوطرفه باید با یک سری از ویژگی های این وسیله آشنا شویم تا بتوانیم انتخاب درستی را داشته باشیم. اولین ویژگی بارز چشم گربه ای های دو طرفه، همانطور که از اسمشان پیداست، دوطرفه است که در دو طرفش آینه هایی قرار دارد که نور را جذب خود می کند و صورت دوطرفه نور را بازتاب می کند، با وجود همین نور است که رانندگان متوجه وجود آن می شوند،

همینطور باید به این نکته توجه کرد که اینگونه از تجهیزات در قسمت های مختلفی از مسیر جاده قرار می گیرند تا رانندگان بهتر بتوانند مسیر را تشخیص دهند و از خطرات احتمالی، در شرایط بد آب و هوایی مطلع شوند، مورد دیگر اینکه یک چشم گربه ای باید دارای مقاومت بسیار بالایی نیز باشد، به طوریکه در مقابل باد و باران ها خراب نشود و استحکام قابل قبولی نیز داشته باشد.

دیگر ویژگی این نوع وسیله این است که مقدار انرژی بسیار کمی نیز مصرف می کند، زیرا چشم گربه ای ها از باتری هایی برخوردار هستند که انرژی خورشیدی را جذب خود می کنند، به همین علت از هیچگونه برقی در آن ها استفاده نمی شود و به صورت کاملاً طبیعی انرژی مورد نیازشان را تٱمین می کنند.

عرضه چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه

عرضه چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه عرضه چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه بازار گرم و پر رونقی دارد. برخی از فروشندگان سعی دارند، تا با ارائه محصولات بی کیفیت و نامرغوب، از این فرصت پیش آمده سوء استفاده کنند و به دنبال کسب منافع و سود بیشتر باشند، اما در این بین مرکز عرضه چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه، در تلاش هستند، تا به پشتوانه ی اعتماد و رضایت مشتریان محصول باکیفیت و مرغوبی را ارائه کنند.همچنین، شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه های سراسر کشور و سایت های معتبر فروش، این محصول را تهیه و استفاده کنید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “قیمت انواع چشم گربه ای شیشه ای دو طرفه

  1. علی رضایی گفت:

    با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون.لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید.

  2. admin گفت:

    سلام خانم گلاره خ. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق تکمیل فرم های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  3. admin گفت:

    سلام علی عزیز. وقت بخیر. لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *