رفلکتور, رفلکتور چشم گربه ای

فروش کلی رفلکتور چشم گربه ای یک طرفه

فروش کلی رفلکتور چشم گربه ای یک طرفه توسط مراکز تولیدی و عرضه این محصول انجام می شود. سازمان راهداری از مشتریان اصلی محصول است و معمولاً خریدهای خود را به صورت کلی انجام می‌دهد. این محصولات در بسیاری از مراکز فروش نیز موجود هستند. مشتریان می‌توانند این محصولات را در بازارها هم به صورت کلی و هم به صورت تکی خریداری کنند. فروش کلی و عمده این محصولات باعث می شود که مصرف کننده بتواند آنها را با قیمت‌های بسیار پایین و مقرون به صرفه خریداری کند.

فروش کلی رفلکتور چشم گربه ای یک طرفه

آشنایی مختصر با رفلکتور چشم گربه ای ترافیکی

آشنایی مختصر با رفلکتور چشم گربه ای ترافیکی رفلکتور چشم گربه ی ترافیکی از محصولاتی می باشد که در جاده‌ های برون‌ شهری بسیار استفاده می‌شود و کاربرد فراوانی دارد. این محصول یک وسیله ایمنی می باشد و در جاده‌ها برای نشانه گذاری راه استفاده می‌شود.

شایان ذکر است که کاربرد این محصولات در جاده های تاریک و شب هنگام بسیار زیاد می باشد و نوری که از این رفلکتور ساتع می‌شود معمولاً به رانندگان کمک می‌کند که راه خود را به خوبی تشخیص دهند. چشم گربه ای ها به همراه خط کشی از وسایل ایمنی می باشند.

معمولاً محصول مورد نظر بر روی خط کشی ها قرار داده می‌شود تا به رانندگان در تشخیص مسیر کمک کنند. این محصول در مناطق جاده‌هایی که نور بسیار کمی دارند کاربرد فراوانی دارد و از بروز حوادث و سوانح خطرناک جلوگیری می‌کند. شکل ظاهری این محصول متفاوت می باشد. این محصولات در برابر عوامل محیطی مانند گرما و سرما و همینطور نور خورشید و باران بسیار مقاوم هستند و کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.

محصول مورد نظر هم به صورت پایه دار و هم به صورت بدون پایه در بازارهای فروش موجود می باشد و علاوه بر این این محصول از نگینهای شیشه‌ای تشکیل شده است که باعث انعکاس نور در همه فواصل می‌شود. این محصول از علائم افقی محسوب می شود و علاوه بر این معمولاً از جنس پلاستیک و یا چدن تشکیل شده است.

قیمت انواع رفلکتور چشم گربه ای یک طرفه

قیمت انواع رفلکتور چشم گربه ای یک طرفه قیمت انواع رفلکتور چشم گربه ای یک طرفه در بازارهای فروش با توجه به نوع و همینطور جنس بدنه آن تعیین می‌شود. قیمت این محصولات در بازار هایی که عرضه آن را به صورت عمده انجام می‌دهند معمولاً پایین‌تر است. کارخانجات تولیدی اگر بتوانند این محصولات را به صورت مستقیم وارد مراکز فروش کنند می توانند محصول مورد نظر را به صورت ارزانتر در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. رفلکتور ترافیکی از علائم بسیار پرکاربرد در جاده‌های برون‌شهری باشد بنابراین تقاضا برای محاسبه فوق العاده بالاست. قیمت رفلکتور چشم گربه ای چدنی معمولاً نسبت به محصول پلاستیکی کمی بالاتر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *