فرتو ترافیک, گارد کرنر, گارد کرنر پارکینگ, محافظ, محافظ ستون, محافظ ستون پارکینگ

گارد کرنر، قیمت و خرید گارد کرنر 1401

گارد کرنر یا محافظ ستون چیست؟

در پاسخ به سوال گارد کرنر یا محافظ ستون چیست؟ باید گفت متأسفانه، همانطور که فضای اداری جدید شما دوست داشتنی و براق است، زمان زیادی طول نمی کشد تا فرسودگی شروع شود. یکی از مستعدترین مناطق برای این کار، گوشه دیوارها هستند. محافظ ستون ها یا محافظ ستون می توانند به نگهداری دفتر در شرایط بسیار بهتر کمک کنند.
گارد کرنر یا ستون های محافظ محصولاتی هستند که برای محافظت از گوشه ها و لبه های دیوار در برابر آسیب و در عین حال با طراحی موجود طراحی شده اند. گارد کرنر در انواع مختلفی از مواد، اندازه ها و کاربرد ها موجود هستند. به طور معمول در مناطق پرتردد مانند راهروها نصب می شوند و می توانند به کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر کمک کنند.

گارد کرنر

کاربرد های گارد کرنر

ساخت و نگهداری یک ساختمان ایمن ممکن است پرهزینه و زمان بر باشد. یکی از اجزای اصلی یک ساختمان ایمن، گارد کرنر های محکم و محافظت شده است. بسیاری از موادی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند می توانند توسط راس تجهیزات یا ماشین های سنگین آسیب ببینند. با این حال، تجربه نشان داده است که کاربرد های گارد کرنر ها می توانند از دیوارهای گوشه ساختمان های تجاری و مسکونی محافظت کنند. گاردکرنرها همچنین می توانند از تجهیزات و حتی مبلمان محافظت کنند. علاوه بر این، گارد ها در دراز مدت مقرون به صرفه تر هستند. استفاده از آنها باعث کاهش یا حذف تعمیرات و نوسازی های وقت گیر می شود.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید از محافظ ستون ها استفاده کنید. رستوران ها در مکان هایی که اغلب توسط مشتریان و کارکنان استفاده می شود، از محافظ ستون استفاده می کنند. در موسسات پزشکی از ایم محصول برای محافظت از اتاق هایی با تجهیزات بزرگ و حساس استفاده می شود. مراکز ذخیره سازی و بارگیری، اسکله ها و گاراژها بارگیری خود را با استفاده از گارد کرنر ها تقویت می کنند تا از آسیب دیدن کالاها جلوگیری شود. توصیه می شود در مناطقی که مستعد خراش و آسیب زیاد هستند از محافظ ستون ها استفاده کنید.

هنگام جابجایی اجسام یا تجهیزات سنگین، ممکن است به دیوارها یا گوشه ها برخورد کنید. اگر جسم به اندازه کافی بزرگ باشد که دید شما را مسدود کند، ممکن است برآمدگی شدیدتر باشد. در ابتدا، خراش های گوشه ممکن است جزئی و ناچیز به نظر برسند. با این حال، این خراش ها منبسط می شوند و به فرورفتگی های گسترده تبدیل می شوند. برای خرید گارد کرنر کافیست همین حالا با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

راه حل عالی این است که گارد کرنرها را به دیوارهای خود اضافه کنید. محافظ ستون ها که با دقت طراحی و نصب شده‌اند می‌توانند از دیوارهای شما در برابر آسیب‌های ماندگار محافظت کنند و حفاظت پیشرونده را ارائه دهند. آنها در کاهش تغییر رنگ، رگه های ناخوشایند، سایش و پارگی موثر هستند. بسیاری از انواع حفاظ گوشه ای ضد ترک هستند و به افزایش ارزش زیبایی شناسی دیوار معروف هستند.

گارد کرنر

انواع گارد کرنر

انواع گارد کرنر در واقع سه نوع اصلی است گارد کرنر پلاستیکی پلی کربنات، وینیل و غیر پی وی سی هستند.

گارد کرنر پلی کربنات

گارد کرنر پلی کربنات صاف و براق هستند، بسیار محکم هستند اما به دلیل عدم بافت، خراش ها را بیشتر از وینیل نشان می دهند. آنها به صورت شفاف یا رنگی در دسترس هستند. آنها ک م هزینه ترین گزینه هستند. محافظ ستونهای شفاف معمولاً برای گوشه هایی استفاده می شود که نیاز به محافظت دارند اما طراحی داخلی آنها اهمیت کمتری دارد. آنها به طور منظم برای خرده فروشی و برنامه های کاربردی پشت خانه استفاده می شوند. سه گزینه چسب وجود دارد: نوار چسب، پیچ یا میخ. به خاطر داشته باشید که اگر از محافظ ستون پلی کربنات شفاف استفاده کنید، نوار را از طریق محافظ ستون مشاهده خواهید کرد.

گارد کرنر

گارد کرنر وینیل

گارد کرنر وینیل استحکامی مشابه پلی کربنات دارند، اما بافت مویی دارند که دو چیز را انجام می‌دهد: اول اینکه خراش‌ها را بهتر از پلی کربنات پنهان می‌کند و دوم اینکه به محافظ گوشه روکش مات‌تری می‌دهد و توجه کمتری را به خود جلب می‌کند. دو نوع متداول گارد کرنر وینیل، گارد کرنر نگهدارنده استاندارد و سطحی هستند.
از مزایای این نوع محافظ ستون این است که در صورت آسیب دیدن یا تغییر رنگ دیوارهای مجاور، به راحتی می توان روکش ها را تغییر داد. پوشش از آلومینیوم جدا می شود و بنابراین فضایی را برای خم شدن پوشش در هنگام ضربه قوی فراهم میکند. محافظ ستون به عنوان نگهدارنده سطحی در مهمان نوازی، مراقبت های بهداشتی و امکانات زندگی سالمندان استفاده می شود.

گارد کرنر غیر پی وی سی

برخی از پروژه‌ها و امکانات به محصولات بدون پی وی سی نیاز دارند و بنابراین گارد کرنرها در مواد بدون پی وی سی در دسترس هستند. متداول ترین ماده آنها پی وی تی جی است.

نقش گارد کرنر در ایمنی

ستون ها منطقه خطرناکی برای کودکان هستند که به شدت میتوانند به کودکان آسیب برسانند. هنگامی که کودکان در حال بازی هستند، اغلب در حال دویدن هستند و به حرکت های بعدی که انجام می دهند فکر نمی کنند. افتادن و ضربه زدن سر به گوشه ها می تواند منجر به برآمدگی های دردناک شود، اما در بدترین حالت منجر به زخم باز می شود. برای کاهش خطر آسیب‌های شدید، می‌خواهم به شما اطلاع دهم که نقش گارد کرنر در ایمنی چقدر برای ایجاد محیطی امن برای بازی و رشد کودکان اهمیت دارند.

گارد کرنر ها از کودکان در برابر گوشه ها و لبه های خطرناک محافظت می کنند. آنها از صدمات شدید ناشی از افتادن و ضربه زدن به سر خود در مدارس، مهدکودک ها و زمین های بازی جلوگیری می کنند. برخورد با زاویه یا لبه تیز می تواند عواقب عمیقی برای کودکان داشته باشد. محافظ ستون از مواد مستحکم ساخته شده‌اند تا ضربه‌های سنگین‌ترین تصادف‌ها را جذب کنند تا آسیب‌های کودکان در تصادفات را کاهش داده و به حداقل برسانند.

گارد کرنرها در هر محیطی که کودکان در آن بازی می کنند و وقت خود را سپری می کنند ضروری است. بنابراین، زمانی که حفاظ زیبا و متناسب با محیط به نظربرسد دارای زیبایی نیز هستند. محافظ ستون ها در طیف گسترده ای در رنگ های مختلف، از رنگ های روشن مانند قرمز، آبی یا سبز گرفته تا رنگ‌های ثابت‌تر مانند کرم یا خاکستری در بازار موجود است.

گارد کرنر

قیمت و فروش انواع گارد کرنر

همانطور که خواندید گارد کرنرها دارای انواع مختلفی هستند و همچنین قیمت های آنها نیز متفاوت است و همچنین عوامل مختلفی برقیمت آنها تاثیر میگذارد که در پایین به برخی از آنها اشاره میکنم. قیمت و فروش انواع گارد کرنر به دلیل ویژگی هایشان با یکدیگر متفاوت است.

محدوده رنگ:

رنگ های استاندارد نقطه پایه معمولی هستند، به ویژه رنگ های رایج مانند سفید، خاکستری و سیاه. با این حال حگارد کرنر ها در رنگ‌های دیگر تقریباً 30٪ بیشتر از رنگ استاندارد قیمت دارند و رنگ های استاندارد قیمت پایین تری دارند.
ارتفاع/اندازه:
گارد کرنر در اندازه های مختلف ، از ۱۹×۱۹ میلی متر  تا ۷۵×۷۵ میلی متر  و طول تا ۳.۶۶ میلی مترموجود هستند . این یک امر بدیهی است و به عنوان یک قاعده کلی می توانید فرض کنید که محافظ ستون  تمام ارتفاع دو برابر هزینه یک گاردکرنر با ارتفاع ۱۲۰۰ میلی متر است.

برش/ساخت:

گارد کرنرها اغلب نیاز به برش به اندازه خاص یا ساخت سفارشی دارند تا متناسب با نیاز خاص شما و فضای موردنیاز شما باشند. اگرچه این سفارش سازی هزینه کمی را دربرمیگرد ، اما این یک ملاحظه است و روی قیمت تاثیر میگذارد و هنگام خرید آن این نکته را نیز باید به یاد داشته باشید.

زاویه:

گارد کرنرهای معمولی 90 درجه هستند، با این حال گارد کرنر با ضربه بالا و نوار چسب نیز 135 درجه هستند لازم است بدانید زوایای سفارشی عجیب و غریب را می توان در خانه ساخت اما زوایای 135 درجه معمولاً 25 درصد گرانتر از محافظ ستون های معمولی یعنی همان 90 درجه هستند.

نوشته های مشابه