فرتو ترافیک

پیچ سرعت گیر و دست انداز شرکت فرتو ترافیک

پیچ سرعت گیر یا ترافیکی به طور معمول به همراه رولپلاک هایی که از جنس پلاستیک بسیار مقاوم و همینطور واشر هستند استفاده می شوند. رول پلاک هایی که برای این گروه از پیچ ها استفاده میشود غالبا از جنس لاستیک های طبیعی و مقاوم ساخته شده اند تا بتوانند در مقابل اصطکاک به مرور زمان و همینطور در شرایط مختلف آب و هوایی،مقاومت کنند. معمولا از پلی اتیلن PE و پلی پروپیلن pp برای ساختن رول پلاک های مناسب این گروه از پیچ ها استفاده میشود.

به غیر از رولپلاک، به طور معمول برای نصب کردن و اجرای بدون نقص تجهیزات ترافیکی و پارکینگ ها ، از واشر ها هم استفاده میشود. دقیقا مثل پیچ ها، واشرها هم معمولا از جنس آهن و دیگر فلزات با مقاومت بالا می باشد.

پیچ سرعت گیر

پیچ تلگرافی

سرعت گیر و دست اندازها از تجهیزات ترافیکی مهمی محسوب می شوند زیرا سرعت بیش از اندازه و بی دقتی بعضی از رانندگان موجب ایجاد حوادث خواهد شد.کارشناسان این زمینه، برای کم کردن میزان خسارات و تلفات، همینطور پیشگیری از ایجاد تخلفات به این شکل، به طراحی و تولید انواع سرعت گیرهای ترافیکی اقدام کرده اند. که پیچ سرعت گیر یا پیچ تلگرافی نصب می شوند.

به طور معمول سرعت گیرها در خیابان‌های اصلی و در محدوده چهار راه‌ ها و پارکینگ های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند، تا رانندگان خودروها مجبور شوند سرعت خود را به پایین ترین حد ممکن رسانند و با این کار امکان تصادفات و حوادث در این منطقه ها بسیار کاهش میابد. پیچ سرعت گیر از با اهمیت ترین تجهیزات ترافیکی میباشد که در معابر شهری و برون شهری مورد استفاده قرار میگیرند. براساس آماری که از طرف پلیس ترافیک اعلام شده است، عدم سرعت مطمئن و بی دقتی در رانندگی افراد، مهمترین عامل ایجاد حوادث شناخته شده است.

پیچ سرعت گیر

ویژگی های پیچ تلگرافی

سرعت گیرها شامل انواع متنوع و گوناگونی هستند که از نظر مقیاس ها و مواد اولیه با هم تفاوت دارند.مثل دست انداز پلاستیکی و لاستیکی، که باید در زمان خرید، به مشخصات استاندارد و سازگاری آنها با محیط پیرامون توجه ویژه ای کنیم. سرعتگیر استاندارد، وزن بالا را میتواند به خوبی تحمل کند، تا با فشار چرخ های خودروها دچار شکستگی نشوند، ویژگی های پیچ تلگرافی یا پیچ سرعت گیر همینطور با داشتن رنگ های هشدار دهنده میتواند در شرایط مختلف به راننده کمک کنند که بتواند آن را تشخیص بدهند و در آخر مواد اولیه به کار رفته در آن ها باید توانایی مقاومت در مقابل شرایط آب و هوایی گوناگون را داشته باشد.

پیچ سرعت گیر به صورت یک استوانه رزوه شده میباشد که به طول 110 میلی متر و قطر آن 12 میلی متر میباشد. از این نوع پیچ ها بیشتر برای نصب و اجرا کردن تجهیزات ترافیکی استفاده می شود، بسیاری از افراد به آن پیچ ترافیکی هم میگویند. پیچ تلگرافی به طور معمول از آهن ساخته می شود که البته گاهی برای ساخت آن از سایر فلزهای محکم و مقاوم استفاده میشود. پیچ سرعت گیر روزه کاری شده است که نوک پیچ آن خیلی تیز میباشد و همینطور فرایند رزوه، مشکل و تخلخلی در نوع ساختار پیچ به وجود نمیاورد. در صورت وجود داشتن هر نوع تخلخلی در ساختار این آهن ها،امکان زنگ زدگی و پوسیدگی پیچ تلگرافی را افزایش میدهد.

کاربرد های پیچ تلگرافی

به صورت کلی نصب کردن تجهیزات پارکینگی و ترافیکی به دو صورت اجرا می شوند: با استفاده از چسب های مخصوص و استفاده از پیچ و رولپلاک. همانطور که میدانید نصب کردن وسایل و تجهیزات به کمک چسب های مخصوص دارای مزایای خوبی میباشد، کاربرد های پیچ تلگرافی بسیار زیاد است اما این روش برای همیشه هم مناسب و ایده آل نیست. مثلا، در مسیرهایی که رفت و آمد خودروها زیاد باشد و یا در شهرهایی که دارای شرایط ویژه آب و هوایی مثل سرما و یا گرمای شدید هستند، ممکن است چسب ها به اندازه کافی کارایی نداشته باشند و موجب کوتاه شدن عمر تجهیزات شوند.

پیچ سرعت گیر

در این صورت استفاده کردن از پیچ سرعت گیر یا تلگرافی و رولپلاک ها می تواند یک راه مناسب، برای وصل کردن تجهیزات ترافیکی میباشد. سرعت گیرها، استوانه های ترافیکی، قفل های پارکینگ، و شمار زیادی از تجهیزات ترافیکی و پارکینگ به کمک پیچ تلگرافی در محل مورد نظر نصب می شوند. هنگامی که از این پیچ ها استفاده میکنیم میتوانیم در مواقع لزوم، تجهیزات را تعویض و حتی جابجا کنیم.پیچ های ترافیکی در مقایسه با باقی پیچ هایی که در بازار موجود است، بلندتر می باشد. و به همین دلیل است تجهیزاتی که نصب میشوند به کمک این گروه از پیچ ها، معمولا دارای دوام و ماندگاری بیشتری هستند.

در قسمت بالای بدنه این نوع پیچ ها، یک بخش صاف قرار دارد. و حدود 60 درصد از ناحیه طول پیچ رزوه کاری می شود.طرح رزوه کاری که بر روی پیچ تلگرافی صورت میگیرد باید به صورتی باشد که اصطکاک پیچ و سطحی که در آن کار می شود، به حداکثر خود برسد. و هر چقدر میزان اصطکاک زیادتر باشد، احتمال شل شدن و جدا شدن قطعه ها با سطح زمین،  و یا ستون ها کمتر می شود.پیچ سرعت گیر دارای در جاهای خاصی مورد استفاده قرار میگیرد ولی در هر مصرف ویژه ای که بکار برده شود معمولا تعداد بسیار زیادی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین کاربرد این پیچ ها در اتصال پنل ها و همینطور سرعت گیر ها میباشد..پیچ تلگرافی در اندازه های بزرگتر نسبت به دیگر نمونه های پیچ نوک تیز میباشد به صورت شش گوش تولید و عرضه میشود.

پیچ سرعت گیر

خرید پیچ تلگرافی

پیچ تلگرافی در انواع مختلف نوع و جنس در بازار موجود است. جنس این پیچ غالبا از آهن، فولاد کربنی و استنلس استیل ساخته شده اند.و متناسب با کاربرد و نیاز شما میتوانید نوع جنس آن را انتخاب و سپس خرید پیچ تلگرافی را انجام دهید. پیچ تلگرافی در سایزهای گوناگون هم تولید میشود و شما می‌توانید آن را در اندازه های گوناگون خریداری کنید.

پیچ تلگرافی که به آن پیچ ترافیکی هم گفته میشود، و در مناطق زیادی مثل موانع خیابانی و… مورد استفاده قرار می گیرند.شما میتوانید پیچ تلگرافی را با بهترین کیفیت و ساخته شده از مواد اولیه مرغوب که دارای قیمتی مناسب میباشد را از شرکت فر توترافیک تهیه فرمایید.برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و ثبت سفارش از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.