محافظ ستون

مرکز پخش محافظ ستون پارکینگ

محافظ ستون محصولی است برای جلوگیری از آسیب های ناشی از برخورد ماشین با لبه ستون است که در پارکینگ ها استفاده می شود. محافظ ستون پارکینگ در مدل های مختلف تولید می شود. جنس این محافظ ستون ها از پلاستیک می باشد و به همین دلیل ضربه بیشتری را تحمل می کند.در مدل های قدیمی این کالا از جنس فلزی استفاده می کردند که در حال حاضر با توجه به طراحی های جدید از جنس پلاستیکی تولید می شود.سایت فروش محافظ ستون پارکینگ در مشهد یکی از معتبر ترین سایت های فروش این محصول می باشد.

مرکز پخش محافظ ستون پارکینگ

مشخصات محافظ ستون پارکینگ

مشخصات محافظ ستون پارکینگ این محصول با توجه به مزایای بالایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد، از دیگر مزایای استفاده از انواع محافظ ستون پارکینگ این است که راننده با کمک آن به نحو احسن پارک کردن را انجام می دهد. این کالا علاوه بر پارکینگ ها در محل های پر رفت و آمد و شلوغ هم کاربرد بالایی دارد و همچنین نصب این محافظ ها به اندازه ایی آسان است که نیازی نیست شخص از نصاب کمک بگیرد و به راحتی آن را در محل مورد نظر خود با استفاده از پیچ رو پلاک و چسب آن را نصب می کند.

ایران یکی از بهترین تولید کنندگان محافظ ستون پارکینگ در خاور میانه می باشد و همین امر سبب شده فروش بسیار بالایی در داخل و خارج از کشور داشته باشد و سالانه سود بسیار شایانی از همین طریق به دست می آید. فروش محافظ ستون پارکینگ در این شرکت ها بدون واسطه انجام می گیرد که این امر باعث شده قیمت این محصول کاهش یابد و مورد استقبال مردم در داخل و خارج از کشور قرار گیرد.

صادرکنندگان محافظ ستون پارکینگ در مشهد یکی از برترین مرکز پخش محافظ ستون در کشور می باشد. تولید کنندگان با استفاده از بهترین مواد های اولیه تولید و با استفاده از مجهز ترین دستگاه ها با کیفیت ترین محصول را تولید و عرضه می کنند و با توجه به نمونه خارجی این محصولات مقاوم تر و همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه ایی برخوردار می باشد.

کیفیت و قیمت مناسب این محصولات سبب شده صادرات این محصول به تمام کشور ها افزایش پیدا کند و همچنین چرخه تولید بسیار بالا رود، کارخانه های تولید کننده از نیرو کار بیشتری برای تولید این کالا استقبال کردند و افراد بسیار زیادی به کار مشغول شدند. پارکینگ های عمومی، اداره ها، مراکز خرید که از پارکینگ بزرگی برخوردارند برای تردد راحت تر از اصلی ترین خریداران این محافظ ها می باشند.

جنس مواد سازنده محافظ ستون پارکینگ

خرید محافظ ستون یکی از ابزارآلات ایمنی در پارکینگ ها می باشد که از آسیب به بدنه خودرو جلوگیری می کند. شرکت بازرگانی فروش محافظ ستون پارکینگG1 در تهران با ارائه با کیفیت ترین و مرغوب ترین محافظ ستون پارکینگ، اقدام موثری جهت حفظ سلامت بدنه خودرو و ستون های پارکینگ در مکان های متعدد کرده است، این شرکت بازرگانی با ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری خرید را برای مشتریان خود آسان نموده است.

با شنیدن نام محافظ ستون پارکینگ مدل G1 این سوال در ذهن بسیاری پیش می آید که چیست و چگونه عمل می کند؟ محافظ ستون پارکینگ G1، وسیله ای کاربردی و بسیار مفید می باشد که در کنج ستون های پارکینگ نصب می شود و مانع آسیب دیدن و یا خراش برداشتن بدنه خودرو در حین پارک کردن بین ستون های پارکینگ می شود، همچنین مانع ریزش مصالح و یا خراب شدن ستون ها می شود. محافظ ستون پارکینگ دارای انواع مختلفی می باشد که از مهمترین انواع محافظ ستون پارکینگ دو نوع فلزی و پلاستیکی را می توان نام برد که هر دو نوع با دارا بودن ویژگی شبرنگ بودن در شب کمک بزرگی به رانندگان در زمان پارک ماشین می کنند.

محافظ ستون مقاوم پارکینگ مدل G1 نوع پلاستیکی با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد از بهترین و پرکاربردترین نوع محافظ ستون می باشد. از خصوصیات مهم محافظ ستون پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد: این نوع محافظ از پلاستیک فشرده ساخته شده است و دارای کیفیت بالایی می باشد. مشبک بودن آنها، باعث شده دارای وزن سبکی باشند و بنابراین حمل و جابجایی آسانی داشته باشند.

جنس پلاستیک به کار رفته در ساخت آنها EPDM بوده که بسیار مقاوم و با درجه سختی بالا می باشد. جنس رویه محافظ ستون G1 از پلاستیک درجه یک و با کیفیت بوده که از قدرت ضربه گیری بالایی برخوردار است. ابعاد این نوع محافظ 100*7.5 سانتیمتر می باشد که اندازه استاندارد برای تولید و ساخت آنها است. محافظ ستون پارکینگ از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار بوده که به ایمن سازی پارکینگ کمک شایانی می کند. محافظ ستون پارکینگ فلزی از جنس آلومینیوم با روکش پلاستیکی می باشد که مانند نوع پلاستیکی دارای کاربرد و فواید زیادی جهت حفاظت از بدنه خودرو در برابر ضربات احتمالی می شود.

شکل هندسی انواع محافظ ستون پارکینگ

شکل هندسی انواع محافظ ستون پارکینگ مکان های بزرگی مانند بیمارستان ها، پاساژ ها، برج ها و آپارتمان های بزرگ از مصرف کنندگان اصلی محافظ ستون پارکینگ می باشند، بنابراین خرید عمده برای این مصرف کنندگان از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. قیمت محافظ ستون پارکینگ با توجه به نوسانات بازار، مواد اولیه و کیفیت آنها متفاوت است، اما قیمت عمده این محصول دارای قیمت پایین تر و مناسب تری می باشد. جهت اطلاع از قیمت عمده این محصول در تهران، می توانید با مراجعه حضوری به مرکز فروش و یا از طریق سایت فروشگاه از قیمت عمده آن مطلع شوید.

محافظ ستون پارکینگ فقط برای پارکینگ ها قابل استفاده نیست، بلکه در مهد کودک و یا در مدرسه ها و یا حتی بیمارستان ها برای جلوگیری از آسیب بچه ها در هنگام برخورد استفاده می شود. یا حتی برای زیبایی آن ها در رنگ های متفاوت تولید می شود. این محصول از مقاومت خمشی بسیار بالایی برخوردار است و تغییر آب و هوا گرمای بیش از حد ویا سرمای بیش از حد روی آن تاثیر ندارد ونمی تواند آن را از بین ببرد و ویژگی شب رنگ بودن آن به این دلیل است که وقتی محافظ ستون پارکینگ در روی ستون نصب شده است، راننده از فاصله ی دور به وجود ستون پی می برد.

انواع محافظ ستون پارکينگ به ما کمک می کند با توجه به نقشه های متفاوت پارکینگ ها محافظ ستون مناسب را برای پارکینگ خود انتخاب کنیم. روش نصب ضربه گیر به قدری آسان است که فقط با خواندن کاتالوگ آن به راحتی می توانید آن را نصب می کنید. این محصول برای نصب بر روی دیواره ها در انواع مختلفی تولید شده است و برای ایمن کردن پارکینگ ها نیز از محافظ ستون پارکینگ استفاده می شود.

مصارف محافظ ستون پارکینگ

امروز بهترین تولیدکنندگان محافظ ستون پارکینگ موفق به تولید محافظ ستونی شده اند که از پلاستیک فشرده ساخته شده و مقاومتی دارد که وقتی ماشین با آن برخورد می کند از داخل لایه ها پاره نمی شود و آسیبی به آن وارد نمی شود از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است. کاربرد محافظ ستون پارکینگ شاید قبل از نصب خیلی مهم به نظر نیاید، اما بعد از نصب و استفاده از آن متوجه ی سهولت کار و ایمنی ایجاد شده می شوید.

امروزه با گسترش فروشگاه ها و تولیدی های لوازم پارکینگ محافظ ستون پارکینگ به آسانی و با بهترین قیمت ها در بازار یافت می شود. این محافظ ستون پارکینگ ها معمولا به گوشه های تیز ستون ها و یا دیوار نصب می شود و در هنگام تاریکی نقش خود را ایفا می کند و از برخورد شما به آنها جلوگیری می کند. نصب محافظ ستون پارکینگ مزایای زیادی از جمله ندادن هزینه ی تعمیر ماشین، خراب نشدن گچ کاری یا سنگ کاری در پارکینگ و سالم ماندن آن می شود و وجود شبرنگ های هشدار دهنده باعث ایجاد زیبایی در پارکینگ می شود.

هدف اصلی نصب محافظ ستون پارکینگ

هدف اصلی نصب محافظ ستون پارکینگ ما در بازار، شاهد تنوع بسیار بالایی از شکل هندسی محافظ ستون هستیم. شرکت های تولید کننده محافظ ستون نیز همواره در پی این هستند تا بهترین محافظ ستون خود را وارد بازار کنند. به نوعی، امروزه محافظ ستون باعث می گردد تا از آن استفاده های زیادی شود و در مراکز داد و ستد هم بازخورد بهتری داشته باشد. در هر صورت، کارخانه ها با در نظر داشتن طرح توجیهی، تولید محافظ ستون را انجام می دهند.

با همه این ها، شما به عنوان خریدار بهترین محافظ ستون در کشور، می توانید به روش های متفاوتی وارد عمل شوید. از فروشگاه های حضوری محافظ ستون گرفته تا غیر حضوری، در حال حاضر خدمات مختلفی را ارائه می کنند. برای خرید به صورت عمده و یا جزئی محافظ ستون می توان به این مراکز مراجعه کرد. کارخانجات متعدد در گوشه و کنار کشور های مختلف وجود دارند که در زمینه تولید محافظ ستون فعالیت های گسترده ای دارند. آن ها محافظ ستون خود را پس از تولید و همچنین بسته بندی، آماده ی توزیع می نمایند و به سرتاسر کشور، عرضه می نمایند.

مراکز معتبر فروش محافظ ستون، قیمت روزانه ی محافظ ستون را در لیست های قیمت قرار می دهند. نرخ محافظ ستون با توجه به شرایط و قواعد مشخصی تعیین می شود. یکی از عوامل تاثیر گذار در نرخ محافظ ستون، قیمت متریال به کار رفته در محافظ ستون است. برند های مختلف با دستورالعمل های خاص خود اقدام به تولید محافظ ستون در قیمت های مختلف می کنند. نمایندگی ها و مراکز فروش محافظ ستون، محصول خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه می کنند تا بتوانند نیاز های مشتریان را تامین کنند.

نرخ محافظ ستون در شهر ها و کشور های مختلف متفاوت است. برند های تولیدکننده ی محافظ ستون هر کدام محصولات خود را با کیفیت و قیمت متفاوتی تولید و روانه ی بازار های فروش محافظ ستون می کنند و در فضای رقابتی بازار، سعی در سبقت گرفتن از سایر برند ها در فروش محافظ ستون دارند. به همین دلیل خریداران فرصت دارند تا با بررسی و مقایسه ی محافظ ستون های مختلف، بهترین و به صرفه ترین محافظ ستون را انتخاب و خرید کنند.

میزان مقاومت دمایی محافظ ستون پارکینگ

نرخ محافظ ستون در بازار های جهانی دارای تنوع بسیار می باشد و اگر بخواهیم دلیل این امر را بگوییم، برمی گردد به وجود شرکت های تولیدی مختلف که در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کنند. نرخ محافظ ستون ها در بازار اغلب از طریق لیست قیمت ها ارائه می گردد که بالاترین و پایین ترین نرخ را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. محافظ ستون های مورد نظر در بازار کشورهای مختلفی عرضه می گردد که خریداران برای این که این محافظ ستون ها را تهیه کنند، می توانند از امکانات گسترده ای استفاده کنند تا این کار برای شان آسان شود.

برای مثال، خریداران محافظ ستون می توانند قیمت این محصول را از طریق بازارهای فروش محافظ ستون به دست آورند؛ اما امروزه یکی از راحت ترین راه ها برای کسب اطلاعات دقیق درباره ی محافظ ستون و لیست قیمت آن، مراجعه به فروشگاه های اینرنتی است. این فروشگاه های اینترنتی، سایت های مخصوصی دارند و به خریداران این امکان را می دهند که پیش از خرید، از قیمت دقیق محافظ ستون را مطلع شوند و پس از سفارش، بتوانند با صرف کمترین هزینه، محافظ ستون موردنظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

خرید انواع محافظ ستون پارکینگ

خرید انواع محافظ ستون پارکینگ هر نوع محافظ ستون را که خواسته باشید، از این فروشگاه می توانید به دست آورید. عرضه کننده به صورت آنلاین به توزیع محصولات می پردازد. در کنار این، فرآورده های تولید شده به وسیله برترین کارخانه جات را به شکل استاندارد، بهداشتی و بسته بندی شده ارائه می کند.

محافظ ستون یکی از پرفروش ترین محصولات در بازارهای جهانی است و به همین دلیل، خرید و فروش آن برای افراد بسیار سودآور است و کمپانی های مختلفی در سراسر جهان برای سودآوری بیشتر، به تولید و عرضه ی انواع محافظ ستون می پردازند. محافظ ستون هایی که توسط برندهای مختلف تولید می شوند، هر کدام ویژگی های خاصی دارند که باعث می شود محصول هر برند، منحصر به فرد و خاص باشد.

شما می توانید با مقایسه ی محافظ ستون هایی که توسط بهترین و معتبرترین برندها تولید می شوند، بهترین محافظ ستون مدنظر خود را انتخاب کنید. در واقع، محافظ ستون های هر برند کارایی خاص خود را دارند که حق انتخاب بهترین آن ها با شماست.

گفتنی است که پخش به همه جای کشور به شکل عمده ای صورت می گیرد و به این ترتیب، کسانی که زمینه صادرات و یا فروش جزئی در بازار فعال هستند، قادرند بهترین های محافظ ستون را با قیمت های مناسب تهیه کنند. در کل، خرید به این روش، مزیت های گوناگونی دارد که در ابتداء شما وقت‌ تان تلف نمی شود. هزینه ها پایین می آید و دوماً، به راحتی و بی آنکه نیازی به حضور یافتن در مرکز عرضه داشته باشید، از هر نقطه ای می توانید، محافظ ستون را سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *