بازتاب چشم گربه ای, چشم گربه ای پارکینگ دو طرفه

فروش مستقیم بازتاب چشم گربه ای پلاستیکی

یکی از بهترین محصولاتی که می توان در مراکز فروش تجهیزات ترافیکی مشاهده نمود و آن را با قیمت مناسب خریداری کرد، بازتاب چشم گربه ای پلاستیکی می باشد. این محصول یکی از بهترین گزینه هایی است که در سطح جاده ها و خیابان ها نصب می شود و در هنگام شب موجب هدایت رانندگان می گردد. از این وسیله معمولاً در بزرگراه ها و خیابان هایی که دارای پهنای باند زیادی هستند استفاده می نمایند.

فروش مستقیم بازتاب چشم گربه ای پلاستیکی

آنچه باید از رفلکتور ترافیکی بدانید

آنچه باید از رفلکتور ترافیکی بدانید از جمله تجهیزات ترافیکی که از طریق آن می توان ایمنی و امنیت جاده ها را افزایش داد رفلکتور ترافیکی چشم گربه ای می باشد؛ این محصول را معمولاٌ در اطراف جاده ها و بر روی گاردریل ها قرار می دهند تا رانندگان بتوانند در هنگام شب از دید بهتری برخوردار بوده و به خوبی رانندگی نمایند.

رفلکتور ترافیکی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها کارایی خاص خود را دارند؛ یکی از بهترین نمونه های این محصولات رفلکتور یک طرفه است؛ بر روی این ابزار نگین هایی از جنس شیشه و پلاستیک وجود دارد که در یک طرف آن قرار گرفته اند؛ این رفلکتور در مسیر عبور اتومبیل ها و همچنین سرعت گیرها نصب می گردد و هنگامی که خودروها از جاده عبور می کنند، نور آن ها در این نگین های شیشه ای و پلاستیکی منعکس می گردد و به عنوان یک عامل هشدار دهنده عمل کرده و رانندگان را از مسیر پیش رو مطلع می نمایند.

نوع دیگری از این محصول رفلکتور خورشیدی نام دارد که آن را به شکل گل میخ هایی که در دو طرح خود دارای ال ای دی می باشند تولید نموده اند؛ جنس ماده اولیه به کار رفته در این محصول بسیار عالی و با کیفیت بوده و در برابر ضربه، آلودگی و گرد و غبار مقاومت و دوام بالایی دارد و معمولاً آن را در مناطق کوهستانی نصب می نمایند.

تولید کنندگان بازتاب چشم گربه ای پلاستیکی

تولید کنندگان بازتاب چشم گربه ای پلاستیکی با افزایش جمعیت و شلوغ شدن جاده ها، مسلماً احتمال بروز تصادف نیز بیشتر از قبل می گردد و به همین سبب است که باید در تمامی معابر، خیابان ها و جاده ها از تجهیزات ترافیکی استفاده نمود که رانندگان را از وضعیت جاده مطلع کرده و در مواقع لازم به آن ها هشدارهای لازم را بدهند.

به همین سبب است که تولید کنندگان تجهیزات ترافیکی، با استفاده از مواد اولیه بسیار عالی و مرغوب و همچنین استانداردهایی که در این زمینه تعریف شده اند، اقدام به تولید بازتاب چشم گربه ای پلاستیکی و همچنین سایر تجهیزات ترافیکی نموده و به این صورت ایمنی را در هنگام رانندگی برای خودروها و سرنشیان آن افزایش داده و از بروز حوادث متعدد جلوگیری به عمل می آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *