تجهیزات پارکینگ, ضربه گیرخودرو, گارد کرنر, محافظ ستون, محافظ ستون پارکینگ

خرید گارد کرنر با بهترین قیمت و کیفیت بالا در تهران

خرید گارد کرنر با بهترین قیمت و کیفیت بالا در تهران و دیگر استان ها، از طریق فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های آنلاین انجام می گیرد. گارد کرنر یا ضربه گیر ستون میزان خسارت  در اثر برخورد خودرو به ستون پارکینگ را کاهش می دهد.

همان طور که می دانید، بسیاری از افراد هنگام پارک و یا خروج خود از پارکینگ با ترس و دلهره مواجه هستند که مبادا خودروی آنها با اصابت به ستون آسیب ببیند. برای رفع این مشکل می توانید از گارد کرنر و یا ضربه گیر ستون استفاده نمایید.

خرید گارد کرنر با بهترین قیمت و کیفیت بالا در تهران

خریداران گارد کرنر در کشور

خریداران گارد کرنر در کشورخریداران گارد کرنر در کشور، بهتر است محصول خود را به صورت غیر حضوری از مراکز عرضه گارد کرنر خریداری کنند تا علاوه بر صرفه جویی در وقت، محصولی با کیفیت را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

جنس ضربه گیر ستون به گونه ای است که نور را در فاصله بسیار زیاد بازتاب داده و شما می‌توانید از فاصله دور متوجه ستون ها شوید.

بر روی بدنه ضربه گیر خطوطی شبرنگ وجود دارد که در پارکینگ‌های که میزان نور مناسب نیست، در اثر بازتاب نور اتومبیل شما را متوجه ستون‌ها کرده و از این طریق می توانید به راحتی پارک کنید و یا از پارک خارج شوید.

فروش گارد کرنر با مناسب ترین قیمت ها در تهران

فروش گارد کرنر با مناسب ترین قیمت ها در تهرانفروش گارد کرنر با مناسب ترین قیمت ها در تهران انجام می گیرد واین دسته از محافظ ستون ها از جدیدترین محصولات ایمنی پارکینگ می باشند.  تولید گارد کرنر در طرح ساده و وزن کم باعث ارزان تر شدن قیمت این محصول شده است. نصب این محصول به وسیله چسب بسیار ساده انجام می گیرد.

پخش گارد کرنر توسط شرکت ها و نمایندگی های مجاز در سراسر کشور انجام می شود‌. جهت تهیه گارد کرنر با کیفیت می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید گارد کرنر با کیفیت بالا در کشور

راهنمای خرید گارد کرنر با کیفیت بالا در کشورخریداران گرامی جهت کسب اطلاعات راجع به راهنمای خرید و نحوه تولید گارد کرنر با کیفیت بالا در کشور، می توانند به کارشناسان و مشاوران مربوطه مراجعه نموده و پاسخ سوالات خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.

با توجه به اینکه اکثر حوادث و تصادفات در پارکینگ در هنگام پارک کردن و در اثر برخورد خودرو  با گوشه اتفاق می‌افت، استفاده از محصولات محافظ ستون در پارکینگ، امری بسیار تاثیرگذار در کاهش تصادفات و نظم دادن به فضای پارکینگ خواهد بود.

کارخانجات تولید کننده گارد کرنر در کشور

کارخانجات تولید کننده گارد کرنر در کشورکارخانجات تولید کننده ی گارد کرنر در کشور، تولید کننده گارد کرنر با کیفیت می باشند. جهت خرید گارد کرنر عمده به قیمت درب کارخانه و دریافت قیمت ضربه گیر ستون پارکینگ می توانید به سایت های اینترنتی آنلاین مراجعه کنید و در هر کجای ایران که هستید، محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل  تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *