تجهیزات ایمنی, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات ایمنی پارکینگ, تجهیزات ایمنی ترافیکی, تجهیزات پارکینگ, تجهیزات پارکینگ ساختمانی, تجهیزات پارکینگ طبقاتی, تجهیزات پارکینگ مکانیزه, تجهیزات پارکینگ منزل, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات مانع پارکینگ, فرتو ترافیک, قفل پارکینگ اختصاصی

خرید قفل پارکینگ اختصاصی

قفل پارکینگ اختصاصی، این روزها با افزایش میزان خودروها و فشرده شدن فضاهای شهری یکی از مهم ترین دغدغه های شهروندان بهره مندی از فضای پارکینگ مناسب می باشد. خرید قفل پارکینگ اختصاصی یکی از اقدامات ایمن در اپارتمان ها، اماکن خصوصی و اداری بوده و نقش عمده ای در فضاسازی ایمن این فضاها دارد. وجود و بهره گیری از این محصول نقش مطلوبی در شخصی‌ سازی محدوده پارکینگ داشته و با مسدود کردن و تفکیک فضای پارکینگ اختصاصی، اجازه استفاده از پارکینگ را به سایر اشخاص نمی‌دهد. در ادامه مقاله به بررسی اجمالی این ابزار پرکاربرد پارکینگی خواهیم پرداخت.

قفل پارکینگ اختصاصی

قفل پارکینگ اختصاصی چیست؟

یکی از رایج ترین سوال های شهروندان در خصوص استفاده از این تجهیزات این است که قفل پارکینگ اختصاصی چیست؟ یکی از عمده تبعات گسترش جمعیت شهری و خودروها، کاهش فضای پارک برای رانندگان وسایل نقلیه می باشد؛ به همین سبب در اکثر پارکینگ های اختصاصی در جهت عدم اشغال فضای پارک خودروهای خود به اقدامات مختلفی متوصل می شوند. یکی از بهترین راهکارهایی که اخیرا مورد توجه و استفاده قرار گرفته است، نصب انواع قفل های پارکینگ می باشد. با بهره گیری از این تجهیزات هر فرد می تواند پس از ترک محل پارک خود می تواند با فعالسازی پارکبند، نسبت به اشغال شدن فضای خودروی خود توسط سایر خودروها جلوگیری کند.

کاربرد قفل پارکینگ اختصاصی

همان طور که اشاره شد، دلایل مختلفی کاربرد قفل پارکینگ اختصاصی را در سال های اخیر در فضاهای شهری و پارکینگ ها افزایش داده است. افزایش جمعیت شهری، ترددها و شتاب فعالیت های روزمره گاها سبب آن می شود که رانندگان برخی از وسایل نقلیه علیرغم آن که متوجه می شوند فضای پارکینگ اختصاصی بوده و به ان ها تعلق ندارد، اقدام به پارک کرده و خودروی خود را بدون سرنشین رها کنند.

قفل پارکینگ اختصاصی

انواع قفل پارکینگ اختصاصی

در نقاط مختلف کشور و بر اساس سازندگان محصولات ترافیکی، انواع قفل پارکینگ اختصاصی موجود بوده که از لحاظ جنس، ابعاد، مدل و تکنولوژی ساخت با یک دیگر تفاوت های بسیاری دارند. انتخاب هر یک از این محصولات بستگی به مکان نصب و بودجه متقاضیان آن ها دارد. به طور کلی رایج ترین بلاک ها و قفل های پارکینگ های عمومی و خصوصی به 2 دسته ساده و ریموت دار تقسیم می شوند.

جنس به کار رفته در نوع استاندارد این تجهیزات فلزی بوده و دارای قابلیت نصب در انواع پارکینگ های مسقف و روباز می باشند. در ساخت قفل های پارکینگ ساده از یک قفل آویز استفاده شده، که با بالا آمدن اهرم امکان ورود خودروها فراهم می آید. مهم ترین مزیت قفل های ریموت دار این است که به رانندگان این امکان را می دهد که بدون پیاده شدن از خودرو اقدام به باز و بسته ساختن پارکینگ اقدام کنند.

ویژگی های قفل پارکینگ اختصاصی

ویژگی های قفل پارکینگ اختصاصی ارتباط مستقیمی با طراحی، متریال به کار رفته در ساخت، تولید کننده و برخی قوانین دارد. قفل های پارکینگ در انواع مدل های ساده، دستی و ریموت دار رایج بوده و هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود می باشند.
به طور کلی، از جمله ویژگی های مشترک این ابزارپرکاربرد پارکینگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
کمک به حفظ محدوده پارکینگ: که مانع از اشغال شدن فضای پارک توسط خودروهای متفرقه می شود.
قابلیت به کارگیری در انواع پارکینگ های مسقف و روباز: که به این ابزار امکان می دهد در انواع محیط ها مانند مراکز خرید، اداره ها، هتل ها، رستوران ها، مراکز درمانی، بیمارستان ها و سایر محل ها مورد استفاده قرار بگیرند.
ارتقای نظم: که از تجاوز به حریم های اختصاصی و در نهایت از درگیری ها به طور چشم گیری می کاهد.

قفل پارکینگ اختصاصی

مشخصات فنی قفل پارکینگ اختصاصی

همان طور که اشاره شد انواع مختلفی از این تجهیزات پارکینگی موجود بوده و تولید کنندگان آن از ابعاد و بدنه های متفاوتی در طراحی و ساخت آن ها استفاده می کنند. توجه سازندگان این محصولات نقش موثری در کیفیت و کارایی آن ها داشته و از بسیاری از هزینه های ثانویه می کاهد. به طور کلی در خصوص معیارها و مشخصات فنی قفل پارکینگ اختصاصی استاندارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:
بهره گیری از آلیاژ و جنس بدنه مقاوم مانند فولاد
بهره گیری از جنس رنگ الکترواستاتیک به منظور مقاومت در انواع شرایط جوی
استفاده از رنگ زرد و قرمز جهت افزایش قابلیت رویت
بهره گیری از قابلیت بازتابش نور و شبرنگ
مقاومت بالا در مقابل فشار و شست و شو
قابلیت نصب آسان
نحوه قفل آسان

قفل پارکینگ اختصاصی

مزایای قفل پارکینگ اختصاصی

بر اساس مطالب ذکر شده، عمده مزایای قفل پارکینگ اختصاصی عبارت است از:
جلوگیری از اشغال فضای پارک توسط سایر خودروها
کاهش تنش های حاصل از اشغال فضای پارک
تعیین سازی بهینه فضای پارک شخصی
افزایش امنیت املاک و ادارات
افزایش زیبایی و نظم فضای انواع پارکینگ ها
ایجاد موقعیت ضد سرقت برای انواع وسایل نقلیه
کمک به بررسی راحت تر امنیت فضای پارکینگ برای پرسنل حراستی
استفاده و نصب بلامانع برای پارکینگ های شخصی

نقش قفل پارکینگ اختصاصی در ایمنی

یکی دیگر از معیارها و ضرورت های انتخاب این محصولات، نقش قفل پارکینگ اختصاصی در ایمنی فضای پارکینگ می باشد. وجود این دسته از تجهیزات ترافیکی و پارکینگی نه تنها به تفکیک فضاهای پارک اختصاصی کمک کرده، بلکه به واسطه از بهره مندی از قابلیت بازتابش نور، رویت محل های پارک را نیز تسهیل ساخته و به زیبایی پارکینگ ها نیز می افزاید. همچنین وجود این قفل ها سبب پارک وسایل نقلیه متفرقه و مشکوک در اماکن خصوصی شده و به امنیت منازل و اداره ها می افزاید.

قفل پارکینگ اختصاصی

سفارش و خرید قفل پارکینگ اختصاصی

وب سایت ترافیک ساز ارائه دهنده انواع تجهیزات ترافیکی و پارکینگی، به واسطه داشتن سابقه طولانی در ساخت و توزیع و کادر مجرب امکان خریدی ایمن و به صرفه را فراهم ساخته است. هم اکنون می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت های روز، سفارش و خرید قفل پارکینگ اختصاصی و سایر تجهیزات ترافیکی و پارکینگی با واحد کارشناسان فروش وب سایت در ارتباط باشید. همچنین می توانید با جست و جو در سایر صفحات سایت اطلاعات جامعی از سایر محصولات ارائه شده کسب کنید. برای خرید قفل پارکینگ کافیست همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

نوشته های مشابه