تابلوهای ترافیکی

شرکت تولید تابلو ترافیکی خورشیدی LED

در ایران شرکت های زیادی در اکثر نقاط از جمله کرج، مشهد، شیراز، اهواز و … در زمینه تولید  تابلو ترافیکی خورشیدی فعالیت دارند که لوازم و تجهیزات ترافیکی را با مناسب ترین  قیمت  تولید می کنند.شرکت تولید تابلو ترافیکی خورشیدی LED

انواع تابلو ترافیکی خورشیدی را بشناسید

انواع تابلو ترافیکی خورشیدی را بشناسید یکی از تجهیزات ترافیکی ، انواع تابلو ترافیکی خورشیدی است که دو نوع سولار و ال ای دی دارد و به دلیل دارا بودن مزیت های فراوان مانند: قابل تنظیم بودن، شارژ شدن با نیروی خورشید، نیاز نداشتن به نیروی برق، استحکام بالا در برابر نور و  شبرنگ بودن کارایی زیادی دارند.

در ساخت تابلوها از پلی کربنات استفاده می کنند که باعث می شود تابلو در برابر ضربه، مقاوم باشد و آسیب نبیند و به راحتی شسته شود. در قسمت بالایی تابلو، در داخل یک پایه مخصوص، پانل های خورشیدی قرار دارند که کار ذخیره سازی نور را بر عهده دارند. در مواقعی که هوا مه آلود یا تاریک است لامپ های ال ای دی موجود در تابلو، نور را پخش می کنند در نتیجه این نور باعث می شود که علائم ترافیکی به راحتی دیده شود و سطح ایمنی برای رانندگان افزایش یابد. این تابلو ها در نقاط حادثه خیز، تونل ها و مکان های تاریک نصب می شود تا رانندگان در تاریکی با مشکل مواجه نشوند و بتوانند از نور ذخیره شده در تابلو ها استفاده کنند. نصب این نوع تابلو در جاده ها باعث شده که حوادث ناشی از برخورد خودرو به موانع، واژگونی خودرو بر اثر کاهش دید و … کاهش یابد و ضریب ایمنی مسیر ها بالا رود.

تابلو های ترافیکی خورشیدی جهت نما، تابلوی عبور عابر ممنوع، تابلوی محدودیت سرعت هم در این دسته از تابلو ها قرار می گیرد که در گروه تابلو های هشدار دهنده است و بیشتر به صورت مثلث با حاشیه قرمز و زمینه سفید رنگ وجود دارند.

قیمت تابلو ترافیکی خورشیدی LED در تهران

قیمت تابلو ترافیکی خورشیدی LED در تهران  در تهران تابلو های ترافیکی خورشیدی به همراه مشخصات فنی آن، با کمترین قیمت به فروش می رسد که عواملی مانند جنس مواد اولیه، بست و پایه تابلو، کیفیت، بر میزان قیمت ها تاثیر می گذارند. معمولا قیمت تابلو ترافیکی را شرکت هایی که تولید کننده هستند، با توجه به عوامل ذکر شده تعیین می کنند. 

افرادی که قصد خرید تابلو های ترافیکی را دارند می توانند از طریق سایت های اینترنتی مرجع و بدون مراجعه به بازار از قیمت ها مطلع شوند. امروزه با پیشرفت سطح زندگی مردم کمتر در بازار ها بصورت حضوری خرید می کنند بلکه  بیشتر،  محصولات مورد نیاز خود را از سایت های اینترنتی  خریداری می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *