نیوجرسی پلاستیکی

مراکز پخش نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی

در سال‌های اخیر با افزایش وسیله حمل و نقل شهری همینطور ترافیک های سنگین خیابانی و جاده‌ای قطعاتی تولید و روانه بازار شدند که از آنها به منظور پایین آوردن حجم ترافیک کنترل ایمنی جاده‌ها و همینطور کنترل ساعت شلوغی جاده ها استفاده می شود نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی از انواع این وسیله ها برای کاهش حجم اعظم ترافیک و ایمن‌سازی جاده‌ها و این موارد به کار می رود

مراکز پخش نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی

5 ویژگی مهم نیوجرسی پلاستیکی خیابان

5 ویژگی مهم نیوجرسی پلاستیکی خیابان نیوجرسی ها غالباً از جنس پلی اتیلن که پایه پلیمری دارد تشکیل شده، ساخته می‌شود نیوجرسی ها برای کنترل و کاهش حجم اعظم ترافیک و همینطور ایمن‌سازی جاده‌ها، جداسازی راه ها از یکدیگر و در بعضی از موارد برای سد معبر نیز استفاده می‌شود.

نیوجرسی های پلاستیکی ترافیکی در برابر نیوجرسی های بتنی و سیمانی قابلیت حمل و نقل ساده تری داشته، سبکتر بوده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به طور کلی از نظر اقتصادی استفاده از نیوجرسی های پلاستیکی به صرفه تر است زیرا نیوجرسی پلاستیکی قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند و برای سد معبر در حجم های بالا نیز استفاده می شوند،

جهت استحکام بالا و عدم تحرک پذیری نیوجرسی ها و همینطور مقاومت در برابر ضربه و برخوردهای ماشین و اجسام سنگین داخل آنها را با آب یا شن پر کرده تا از جابجایی بیش از حد آنها جلوگیری شود. این کار ایمنی برخود کننده را نیز تامین می‌کند. نیوجرسی پلاستیکی خیابان از انحراف خودرو ها از مسیر اصلی جاگیری کرده و برای هدایت ماشین ها به مسیر درست بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین ازین نیوجرسی ها از افراد پیاده و بدون خودرو در پیاده رو و خیابان نیز محافظت می‌کند.

نیوجرسی های پلاستیکی جوری طراحی شده اند که در برخورد با خودروها کمترین آسیب را به خودرو وارد کرده و همینطور این محصولات در برابر تغییرات شدید جوی و آب وهوایی، سرمای شدید و گرمای شدید مقاوم بوده و شکل کلی خود را از دست نمی‌دهد، برای خرید نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت انواع نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی

قیمت انواع نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی قیمت نیوجرسی پلاستیکی با توجه به حجم و ابعاد آن و جنس به کار رفته در ساخت نیوجرسی متفاوت بوده اما به طور کلی و بسیار مقرون به صرفه تر از نیوجرسی های بتنی و سیمانی بوده و از لحاظ اقتصادی منطقی است.

برای خرید نیوجرسی ها به قیمت مناسب با کیفیت بالا، جنس مرغوب به مشاورین فروش در خصوص محصولات مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، استعلام‌قیمت، نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی مورد نظر خود را در تعداد و ابعاد مورد نظر خریداری کنید. پرسود و پر روزی باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *