تابلو علائم راهنمایی, تابلو علائم راهنمایی و رانندگی, فرتو ترافیک

شرکت فروش علائم راهنمایی فرتو ترافیک

فروش علائم راهنمایی ، تابلو‌ها و علائم ترافیکی مضاف بر حفظ امنیت، باعث زیباسازی فضای شهر و مدرن بودن آن نیز می‌شوند. امروزه با گسترش پیدا کردن شهر نشینی، استفاده از خودروها توسط مردم افزایش چشمگیری داشته‌است و این افزایش به شکلی پیش رفته که بدون قرار دادن قانون و استفاده ازعلامت‌ها و تابلوهایی که قوانین را به افراد نشان دهد و یادآوری کند،بی‌نظمی و شلوغی ایجاد می‌شود.

عرضه و فروش علائم راهنمایی و رانندگی و وسایل ایمنی همواره ادامه دارد تا مجریان قانون قادر باشند با این تجهیزات، آرامش و نظم را در سطح شهر بوجود آورند. اکنون برای طرز استفاده کردن و مکان‌های فروش علائم راهنمای و رانندگی مورد نظرتان، پیشنهاد ما به شما شرکت فرتو ترافیک که تولید کننده بسیار با کیفیتی می‌باشد و کار تولید و فروش علائم راهنمایی و رانندگی را انجام می‌دهدکه شامل تجهیزات ترافیکی، تابلوها وتجهیزات پارکینگی و. . . می‌باشد.

فروش علائم راهنمایی

عرضه محصولات راهنمایی و رانندگی‌

تابلو راهنمایی و رانندگی از اصلی ‌ترین تجهیزات ترافیکی است برای اینکه  یک ابزار هشدار در حین رانندگی به حساب می آید.  تابلوهای ترافیکی را میتوان درسه گروه اصلی تقسم بندی کرد. یک گروه این علائم راهنمایی و رانندگی هشدار دهنده و یااخطاردهنده میباشند، که با استفاده از این دست تابلوها به افراد درمورد یک موضوع ویژه آگاهی رسانده و هشدار داده می‌شود. شرکت فرتو ترافیک با عرضه محصولات راهنمایی و رانندگی‌ سعی در افزایش ایمنی راه ها دارد.

شکل ظاهری این تابلوهابصورت مثلث با نوارهای قرمز رنگ درکنارآن میباشد. موضوعاتی مانند جاده درحال باریک شدن میباشد، محل عبورافراد پیاده و… جز علائم اخطار دهنده میباشند. گروه سوم برای اطلاع رسانی به رانندگان تولید میشوند. این گروه در شکل های گوناگون مثل: دایره، مستطیل و پنج لعی و مربع هستند. برای این گروه از تابلوهای راهنمایی از رنگ‌های آبی، قهوه ای، سبز، سفید و زرد مورد استفاده قرار میگیرند. در هنگام خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی از مراکزی که فروش علائم راهنمایی را به عهده دارند بهتر است با یک کارشناس مشورت کنید تا نوع، استاندارد نصب کردن و طرز نصب آنها با دقت مورد بررسی قرار دهد.

ما هر روزه انواع تجهیزات ترافیکی را در محیط پیرامون خود می‌بینیم که شاید توجهی به آن نکنیم. مهم‌ترین تجهیزات ترافیکی دارای: استوانه‌ی ترافیکی، گل میخ و چشم گربه ای، تابلو‌های ترافیکی، شبرنگ ترافیکی، آینه محدب ترافیکی، گاردریل، تجهیزات پارکینگ، جدا کننده ترافیکی و … می‌باشد. آگاهی، خرید ابزار ترافیکی و استفاده کردن آنها باعث حفظ جان عابران پیاده و کاهش تصادفات خواهد شود. اگر از تجهیزات ترافیکی جاده‌ای مناسب استفاده شود و شهروندان هم به این علائم دقت کنند به مرور شاهد کاستن تصادفات، ایمن شدن جاده و خیابان ها، کم شدن ترافیک و آلودگی هوا خواهیم بود.

فروش علائم راهنمایی

اهمیت تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی

تجهیزات و فروش علائم راهنمایی یکی ازمهمترین موارد برای حفظ امنیت،و همچنین کنترل کردن رفت و آمد خودروها و همین طور کاهش  تصادفات احتمالی است. نظر به اینکه با افزایش جمعیت در دهه‌های اخیر استفاده از تجهیزات ترافیکی شهری به ویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران اهمیت خاصی یافته‌است. استفاده از علائم ترافیکی استاندارد نقش بسزایی در اطلاع دادن به رانندگان از مسیر پیش رویشان ایفا می‌کند. این تجهیزات ترافیکی شامل مجموعه‌ای از کالاهای مختلف است که از اصلی ‌ترین کاربرد آن‌ها تجهیزات کنترل ترافیک را می‌توان نام برد.

این تجهیزات ترافیکی موجب نظم و انضباط ماشین ها در خیابان های شهر، حفظ جان  و امنیت عابران پیاده وسرنشینان خودرو ها میشود. با افزایش شهرنشینی و به دنبال آن افزایش رفت و آمد وسایل نقلیه به منظور انضباط بخشیدن به عبور و مرور از تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای هشدار و اطلاع رسانی به رانندگان استفاده می‌کنند.

انواع تابلوهای ترافیکی

با افزایش تعداد خیابان‌ها و خودروها برای تامین امنیت و نظم خیابان های شهری و بیرون شهری به علائم و انواع تابلوهای ترافیکی شهری نیاز داریم.برای اینکه این تابلوها کارایی لازم را داشته‌باشند و به رانندگان برای پیشگیری ازوقوع حوادث و تصادفات کمک کنند باید از تابلوهای ترافیکی استاندارد که بسیار خوانا و درمحل مناسب نصب شده‌ باشند، مورد استفاده قرار گیرند.در این راستا ما اقدام به فروش علائم راهنمایی کرده ایم.

فروش علائم راهنمایی

مهم‌ترین کاربرد تابلوهای ترافیکی شهری کمک به رانندگان برای انتخاب بهترین و کوتاه ترین راه برای کوتاه کردن زمان سفر و رسیدن به مقصد میباشد.برای استفاده‌ی درست از انواع تابلوهای ترافیکی شهری و دیگر تابلوها مانند تابلوهای ترافیکی گاردریل و تابلوهای ترافیکی گالوانیزه و تابلوهای ترافیکی دستی، باید آن‌ها را در محل درست و مناسب نصب کنیم تا به رانندگان برای رانندگی درست و کنترل کردن ترافیک کمک کنند. آسیب‌های ظاهری تابلوهای ترافیکی موجب سردرگمی رانندگان می‌شود که هر چند وقت یکبار نیاز به بازسازی و یا در صورت نیازعوض شود.

 چراغ‌های راهنمایی و رانندگی

برای هدایت درست در تقاطع جاده ها، ورودی و خروجی خیابان ها با نصب کردن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و مشخص شدن حق تقدم ماشین ها میتواند میزان ترافیک را کاهش دهد. یکی از مهم‌ترین تجهیزات ترافیکی شهری، چراغ راهنمایی عابر پیاده است که به عابران پیاده و حرکت خودروها نظم می‌بخشد. از راه حل‌های اساسی برای برقراری نظم و امنیت در معابر خرید چراغ راهنمایی مناسب است که باید از شرکت‌های معتبر تهیه شود. یک فروشگاه چراغ راهنمایی رانندگی معتبر باید کیفیت محصولات خود را تضمین و استانداردهای لازم راعایت کند و اقدام به فروش علائم راهنمایی و رانندگی کند.

درهنگام خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی ویژه مثل چراغ راهنمایی و رانندگی بهتر است با کارشناسان در زمینه های شکل ظاهری و نوع چراغ آن و … مشورت کنید. قیمت تجهیزات ترافیکی الکترونیکی مانند چراغ راهنمایی نسبت دیگر تجهیزات ترافیکی بیشترمیباشد. چراغ راهنمایی برای هدایت راننده‌ها و عابران و همچنین کنترل ترافیک استفاده می‌شود. چراغ راهنمایی جزو وسایل ترافیکی هوشمند محسوب میشود. برای کنترل کردن حجم زیاد خودروها در نقاط پر رفت و آمد و ایجاد اصولی نظم از چراغ راهنمایی رانندگی کمک می‌گیرند.

فروش علائم راهنمایی

خرید تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در تهران

تابلوهای ترافیکی باید به گونه‌ای طراحی شوند که در هنگام شب برای رانندگان و افراد پیاده قابل دیدن باشند. مواد اولیه به کار رفته و جنس  تابلوهای ترافیکی اهمیت زیادی دارند. در حالی که یکی از استانداردهای مهم تولیدو فروش علائم راهنمایی، بزرگ‌بودن کلمات و علامت‌ها و همچنین خوانا بودن آنها می‌باشد. و کلمات به آسانی پاک نشوند. چون یک تابلوی ترافیکی دارای استاندارد در مقابل شرایط جوی بدنه آن زنگ نمی‌زند و بسیار با دوام است. برای خرید تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در تهران فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

ولی اگر جنس مواد بکار رفته در ساخت آن بی‌کیفیت و نامرغوب باشد. بعد از مدتی کوتاه رطوبت در آن نفوذ پیدا می‌کند و دچار زنگ زدگی می‌شود. متاسفانه همانطور که مشاهده می‌کنید در سطح شهر‌ها تابلو‌های زیادی وجود دارند که کلمات نوشته شده بر روی آن پاک شده و یا علامت‌های آنها کمرنگ شده‌است . یکی از مراکز فروش علائم راهنمایی و رانندگی شرکت فرتو ترافیک می‌باشد که با استفاده از مرغوب‌ترین و با کیفیت ‌ترین مواد اولیه محصولی با کیفیت و ماندگاری بالا را طراحی و تولید می‌کند که شما برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش و سفارش می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه